fanqua Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Du må parkere litt nærmere veien så jeg kan se bilen din bedre, kjører forbi der du jobber noen ganger om dagen Haha! Skal prøve å parkere med snuten ut og litt nærmere veien neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Rød e36 er på ønskelista! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ååååå... lyktene mine ble nok ikke helt tette etter at jeg åpna dem! Var fukt på innsiden etter at jeg vaska den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Ååååå... lyktene mine ble nok ikke helt tette etter at jeg åpna dem! Var fukt på innsiden etter at jeg vaska den Dugg i E36 lykter er orginalt fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Haha! Har ikke hatt det før skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Med andre ord, ikke noe å bry seg om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 5min etter at jeg hadde montert splitterne... faens innkjørsel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Med andre ord, ikke noe å bry seg om! You got it! Kjipt med fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Kjipt! Bare en ting å gjøre da, bygge om veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Kjørt noen trillebårer med grus for å prøve å jevne ut litt, men hjalp ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Tøff bil! skipt det med fronten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Kjedelige greier :/ hvis du skal ha den så lav som mulig så bør du få hjelp av en kamerat eller noe til å sjekke når du kjører inn/ut et par ganger, så lærer du deg hvordan du skal kjøre for å unngå å ødelegge noe har 2-3 mm å gå på når jeg kjører opp veien hjemme, og snur foran garasjen, men treffer sjeldent nedi, siden jeg har lært meg hvordan jeg skal ligge for å klare meg like gøy hver gang det er folk som ser på og nesten får hjerteinfarkt av klaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hehe mine splittere holdt første prøveturen bare så måtte de av.. kan jo ikke heve bilen for å få mere plast forran! Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 De ble ødelagt etter mye prøving og feiling i innkjørselen.. er en nesten 180grader sving med litt nedovbakke også går det over fra grus til asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå