///Mysild Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Når skal du kjøpe deg M lister? De gjør SÅ MYE på en bil Spes på denne som er rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Blir m-lister når jeg har råd bruker opp alle pengan på gatebil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Blir m-lister når jeg har råd bruker opp alle pengan på gatebil nå! Skal du stille ut? kjøre på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Skal ingen av delene 2litern gidder jeg ikke på bane med og syns ikke den er fin nok til å stille ut... blir camp med fyll å morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Kos! skal dit på lørdagen! kanskje vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Jaggu! Pass på ved innkjøringa, biltilsynet stod der når vi kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Grom bil Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Kos! skal dit på lørdagen! kanskje vi ses! Du får sende en melding hvis du vil se tyskern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Ingen som har noe m-lister til sedan liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Var ikke deg jeg møtte når jeg var på vei hjem til gjøvik på søndagen? veldig pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ingen som har noe m-lister til sedan liggende? Ebay har, de er vell ting en god penge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Var ikke deg jeg møtte når jeg var på vei hjem til gjøvik på søndagen? veldig pen bil du har Jo stemmer det, jeg kjente i hvertfall igjen felgene dine Kom seint til gjøvik og da hadde alle bimmers folkan tatt kvelden! Ingen som har noe m-lister til sedan liggende? Ebay har, de er vell ting en god penge også Sett på det, men finner ikke noe som er billigere enn litt over 1k med frakt? Hvordan er toll på slike ting egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ja vi dro vel etter noen timer tror jeg. du får stå opp før neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 M-lister bestilt! Sammen med ny ruteheis, da den gamle bestemte seg for å knekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå