ellingz1 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Da er bilen skodd for vinteren, har sprayfoliert vinterfelgene, ble ikke helt fornøyd, så vurderer å gjøre det en gang til, så har bestilt meg mer spray. har også fått tåkelyssett som passer til M3 replica frontfanger som jeg skal ha på om vinteren, ikke bare får å få tåkelys, men får å også forhindre at det kommer så mye snø og is inn i airducksa. Nye sideblinkers er også montert, sorte LED blinkers. nye sommerfelger er mest sannsynlig også på vei. resten får bli en hemelighet vet jeg har fukt i lyktene, men bytta pærer i går så har garantert ikke fått lukt lokkene bak sikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 flere vinterbilder. ikke ren bil, var ute å testa blitsen i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Monterte nye bremser bak i dag ecs geomet slissa og borra. Samt greenstuff klosser. Fikk også satt på 15mm spacera bak, samt montert KN insatsfilter Flere bilder kommer en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg vil vite hemmeligheten med hvordan du fikk til himmelen på de bildene, jeg! Helt rå bilder. Tøff bil med riktig utseende, spent på å se hva du valgte til sommerhjul for neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Jeg vil vite hemmeligheten med hvordan du fikk til himmelen på de bildene, jeg! Helt rå bilder. Tøff bil med riktig utseende, spent på å se hva du valgte til sommerhjul for neste sesong Det skal jeg si deg Satt på lang lukkertid, 30sek Også satt jeg blenderen på f8. Har en eksternblitz, så når kamaret åpner opp å tar inn lys sprang jeg rundt med blitzen. Alt dette på ett speilreflekskamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 nye sommerfelger er kommet i hus. noen som tørr å gjette størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Satan de va svær! Blir sikkert rått på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 tipper 9x20" foran, og 10,5x20" bak? svære var de iallefall!!! og for en kant bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 tipper 9,5x19 + 11x19 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 tipper 9,5x19 + 11x19 jeg! ti poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 hmm... ja tipper egentlig 19" jeg også, er for mye gummi til å være 20.. edit: var for treig der men lekkert med så store hjul! passer de rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 hmm... ja tipper egentlig 19" jeg også, er for mye gummi til å være 20..edit: var for treig der men lekkert med så store hjul! passer de rett på? hehe. ja om de passer vil tiden vise, skal prøve de på når jeg får bedre vær, men må nok gå for agresiv camber. hjulbuene er allerede valset. størrelsen på dekka er 235/35 fremme og 265/30 bak. så er endel strekk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Fin bil! Ser du har kjøpt M fangeren, hvor fikk du tak i den? Leiter etter den skjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 tipper 9,5x19 + 11x19 jeg! ti poeng Hermer du? Blir nok kanon det der! Hva er innpresset? Burde kanskje hatt 225/35 foran hvis du skal senke en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå