Gå til innhold

LOWly e90 pre-lci Selges

Share

Anbefalte innlegg

Da er bilen skodd for vinteren, har sprayfoliert vinterfelgene, ble ikke helt fornøyd, så vurderer å gjøre det en gang til, så har bestilt meg mer spray.

har også fått tåkelyssett som passer til M3 replica frontfanger som jeg skal ha på om vinteren, ikke bare får å få tåkelys, men får å også forhindre at det kommer så mye snø og is inn i airducksa.

Nye sideblinkers er også montert, sorte LED blinkers.

nye sommerfelger er mest sannsynlig også på vei. resten får bli en hemelighet :)DSC_5465_zpsa9f87f71.jpg

DSC_5463_zpsc64f5952.jpg

vet jeg har fukt i lyktene, men bytta pærer i går så har garantert ikke fått lukt lokkene bak sikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil vite hemmeligheten med hvordan du fikk til himmelen på de bildene, jeg! Helt rå bilder. Tøff bil med riktig utseende, spent på å se hva du valgte til sommerhjul for neste sesong :)

Det skal jeg si deg :)

Satt på lang lukkertid, 30sek Også satt jeg blenderen på f8. Har en eksternblitz, så når kamaret åpner opp å tar inn lys sprang jeg rundt med blitzen. Alt dette på ett speilreflekskamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hmm... ja tipper egentlig 19" jeg også, er for mye gummi til å være 20..

edit: var for treig der :P men lekkert med så store hjul! passer de rett på? :o

hehe. ja om de passer vil tiden vise, skal prøve de på når jeg får bedre vær, men må nok gå for agresiv camber. hjulbuene er allerede valset.

størrelsen på dekka er 235/35 fremme og 265/30 bak. så er endel strekk i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...