jonas1/// Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 ja er jo en mulighet å slå to fluer i en smekk, noen fler som har noen innspill om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Legger også inn en stemme på 22. april! Søndag er en mye bedre dag å ha biltreff på, og det er jo artig å få med seg driftetreninga i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 thøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Noen som har kommet til bestemt tid, sted og dato? Er med jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Vil foreslå søndagen jeg altså. Mer å se på mtp drifting. Nå får trådstarter ta siste avgjørelse, men driftinga holder på fra 11-12 til ca 4, så for bimmers å møte 14 må jo være lurt. Jeg kommer også, hvis jeg får ferdig bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 ja det passer greit for meg også Endrer datoen til søndag den 22 kl 14 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Det hørtes bra ut! da får vi håpe på at de fleste blir med på dette, blir kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Bytter hjullager frem te uka, så regner med jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg stiller med 530`n Noen andre fra Rogaland som skal nedover da? kjøre ilag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jeg stiller med 530`n Noen andre fra Rogaland som skal nedover da? kjøre ilag? k Jeg hopper på kolonnen ifra Flekkefjord ihvertfall Kanskje ta å diskutere dette på FB, siden ikke alle er på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 ja hadde jo vært moro me kolonnekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Har nå snakket med de som leier skantraf (glattkjøringsbanen) og vi ble bedt om å ikke stå på parkeringen på andre siden av veien. Slettebøe som eier parkeringplassen tar somregel 10 000 for leie av plassen... Og det er jo uaktuelt! Snakket videre med driftegutta, og vi kan få parkere inne på området om vi vil, mot at vi betaler 50,- for å stå der med dem. Der er det god plass, og man for inngangen til treningen også med mye gøy å se på. Jeg syntes dette er et godt tilbud! Folk får jo skrive her hva de mener, hvis ikke, kan vi stå andre plasser i Sørlandsparken... Området er jo ganske stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Oppe ved kafeen det er snakk om å stå da i tilfelle? Syns det høres ut som en konge plan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ja, blir der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hehe da får dere full oversikt Så dere kan se meg vrake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå