starion Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bilen er en E46 320dt edition33 med ca 144000 på telleren. Den er så godt som orginal, bortsett fra sotefilm på alle ruter, og xenon i alle lamper. Har ingen store planer for bilen, men blir vel litt småknask fremover.... Har akkurat handlet en pnp forsterker, så nå venter eg bare på kablene i posten... skal bli godt å få oppgradere lyden litt venter også på diverse småting i posten som: ccfl ringer, sorte nyrer, sort plastikk rundt spylerdyser, m-oljepåfyllingslokk, og oppgraderingscd til navien. Ellers blir neste prosjekt å finne seg noen pene 19" felger(sorte) så ,man kan få sette på før bilen dras ut fra vinterlagringen Så får man se om ikke motoren får seg et lite ekstra puff til våren Kom gjerne med forslag til oppgraderinger som kan bli knas på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Da har man fått navicd i posten, så får ta turen og prøve å oppgradere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannor95 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Dette var en flott bil, flott farge og kjempe kult med M-sport! Hvor bestiller du deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Jo takk for det eg bruker som regel å kjøpe på koed, og annet nipsnaps kjøper eg gjerne på ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da er nye nyrer og ae montert, og det kom seg en hel del har også bestilt nye sorte 19" felger, som eg håper er komt når eg kommer hjem fra sjøen om 2 uker.... Da blir det også å dra den ut fra vinterdvale, vaske og polere så skal det knipses et par nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Takker meget fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Lekker utgave det der. Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Skalfå tatt bilder når e kommer hjem fra havet da skal nye felger på, og bilen skal få seg en shinings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Lekker utgave det der. Pøs på med bilder +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Da er man kommt hjem fra 2 uker med jobb, og dratt bilen ut fra vinterlagring hadde håpet at felgene mine var komt, men fikk heller beskjed at de ikke kommer før ut i april engang, da de ikke var på lager i Norge men fikk bilen på eu godkjenning i går, og fikk et par småfeil som 2 bremseslanger må byttes, og skiltlyspærer må byttes... får slanger på mandag, så får bare bytte de med en gang og få den godkjent, da den skulle vert godkjent i februar.... ellers tok ene ccfl ringen kvelden, så eg fjernet begge de ytterste. Ser ikke så hakkande gærnt ut med kun de innerste, men blir vel til å bestille et nytt sett. Ligger frykteli mye støv etter veiene så tidlig i sommersesongen, men motet meg opp til å vaske bilen likevel i dag legger ved et par dårlige mobilbilder, så får vi heller komme tilbake med bedre bilder når lakken har fått seg litt rens og pleie, og nye felger har komt Så har eg bestillt meg led skiltlyspærer, og mulig eg bestiller led interiørpærer også. Ellers trenger eg også tips om pene sorte blinklys forran, og sotede baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Glemte å nevne at blaupunkt plugandplay forsterker også er montert med meget bra resultat skal si forskjellen ble stor i forhold til hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Fyyy for en digger bil den der også Grattis! Synes fargen var rå, ikke så ofte møter en slik bil på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Takker Fargen heter le mans blau mener eg å huske... Har ikke sett for mange med denne fargen nei, nettopp en av grunnene til at eg eg valgte denne bilen. (må skille seg ut litt) hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Så har man kjedet seg å surfet ebay igjen. Bestillte meg M-look pedalsett, chrome- blinklyspærer og gir og håndbrekksbelg i alcantara skinn. Litt nysjerrig/usikker på gir og håndbrekksbelg om det blir pent, men var så billig at eg ikke klarte la være å trykke kjøp knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå