gallay Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Denne fargen er en av mine favoritter etter mattsort og alpine white Btw interiøret er ikke noe verre Ser rimelig pent ut, så å si nice kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja valget falt på alcantara skinn, da eg synest vanlig sort skinn fort blir klamt om sommeren synest likevel det er penere enn alcantara, men alcantara ser slett ikke verst ut det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja valget falt på alcantara skinn, da eg synest vanlig sort skinn fort blir klamt om sommeren synest likevel det er penere enn alcantara, men alcantara ser slett ikke verst ut det heller Alcantara er slett ikke noe feil valg, ønsker meg sånne stoler men de koster jo skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja de selges vel ikke akkurat til gibortpris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja de selges vel ikke akkurat til gibortpris Sant nok, heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Felgupdate: kommer i slutten av uken Gleder seg har også hentet bremseslangene i dag, så får mote seg opp til å bytte de i løpet av uken:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Felgupdate: kommer i slutten av uken Gleder seg har også hentet bremseslangene i dag, så får mote seg opp til å bytte de i løpet av uken:p Lykke til med det da Any teaser of hvilke felger det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Flott bil du har! Invester i noen kvalitets ringer så slepper du å skifte så ofte. http://www.umnitza.com/ fekk eg anbefalt av en kar her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ja mulig eg kjøper noen med litt bedre kvalitet:) felgene eg har bestillt kan du se ved å følle denne linken;) http://www.afl.no/_no/Shop/Lists;Ocean% ... bien-Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 er ikk det vinter felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Står at den er egnet til det og ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Så har man bestilt seg ipodtilkobling også Er litt spent i og med at det ikke er dice eller noen andre bokser som er omtalt her på forumet:p time will show om det er noe funk i den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentha320dat Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei Vurdert å selge de felgene som står på bilen nå eller? Leter etter akkurat slike. Btw, fin bil du har. Kenth Owe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei. Ja vurderer å selge de når eg får de nye felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Så har man gjort et par småting siden forrige update... Satt i chrome-look pærer, så kom seg litt der. Så har eg fått ipodtilkoblingen, men får kun til å lade enheten, men ikke spille av:/ så der må eg forske litt til. Har også fått gir og håndbrekksbelgen, men de falt ikke i smak hos meg, så gaul ut om noen vil ha de til en billig penge:p ellers kom ikke felgene denne uka, så håper de kommer tidlig neste uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå