starion Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Så er det enda mer forsinkelse....får vel felgene om ca 2 1/2 uke ellers er bremseslangene btta i dag, så får reise på etterkontroll i morgen å få den godkjent... Har også montert m-look alu pedaler i dag kom seg betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Fikk meg en liten byge i dag, og fant ut at eg ville ha mørkere lykter så reiste å kjøpte meg sotespray. ja eg vet det er fyfyfyfyfy , men ble bare et tynt lag. Synest selv resultatet ble topp, da eg kjører et blått/sort tema på hele bilen. Skal ta et lag på sideblinklys også, men det blir ikke før eg kommer hjem om 2 uker så skal eg også kjøpe meg sotede led-baklykter Står også på bilen nå, 19" felgene til en kamerat av meg, for å se hvordan felgene eg har bestillt fyller hjulbuen, og ser det trengs en liten senk Legger ved et par bilder av dette, og pedalene som ble montert her om dagen... pedaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Se der ja E46 touring er fine biler det Gratulerer med flott bil! Bare å slenge ut fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jo takk for det Skal komme flere bilder når eg har fått felgene mine, og da skal det poleres i samme slengen så daaa blir det bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Også kan du jo vurdere clubsport splittere og speil og diverse Har noen bilder i tråden i signaturen min, så du kan jo se om du liker noen av endringene jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Også kan du jo vurdere clubsport splittere og speil og diverse Har noen bilder i tråden i signaturen min, så du kan jo se om du liker noen av endringene jeg har gjort. Har nok vært inne på tanken med begge deler;) clubsportsplitterne har eg ikke bestemt meg helt for om eg liker enda men fult mulig eg bestiller noen bare for å se om det passer inn tror nok det gjør seg å bryte opp med litt sort helt nederst har også sett på m-look speil som eg også vurderer å ha i sort, men time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Siste nytt på felgfronten, er at de kommer på torsdag.... Begynner å bli på tide nå..... Ellers så er clubsportsplittere bestilt. Kjøpte de brukt, så kommer vel i posten i løpet av et par dager I samme pakke ligger også en shortshift... Ellers så skal det taes en stor service på den. Tenkte å bytte alle væsker på bilen, samt pollenfilter, oljefilter, dieselfilter og veivhusvent.filter. Mulig eg skrur opp egr ventilen, og rensker den i samme slengen Polerte bilen her om dagen, så legger ut et par bilder etter vask i forgårs... Før polering.... etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Da er endelig felgene komt felgene ser knall ut (i mine øyne hvertfall) Har også montert clubsportsplittere, noe eg også ble fornøyd med Legger ved et par bilder nå mangler kun senk, chip, og baklykter, så anser eg bilen som "ferdig". splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Da er det bestilt enda noen nye ting -coilovers -skikkelig lyktefilm -kn innsatsfilter luftfilter -dieselfilter -oljefilter -motorolje -veivhusventilasjonsfilter -led pærer i hele kupeen Skal også kjøpe pollenfilter ,gearkasseolje, diffolje. Så får man tatt en service på den når man kommer hjem Neste prosjekt:CHIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Da har man fått på justerbart senkesett... Meget fornøyd Ble endel bedre respons, og "hang" mye bedre i svingene Har også byttet veivhusventilasjon, luftfilter og renset egr ventilen.. Og det luftfilteret har vært rimelig tett, for fikk mye bedre respons på bilen, samtidig som den gikk bedre I morgen bærer turen på 4 hjulskontroll, og så får vi se om det ikke blir oljeskift før uka er omme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Fin bil! Syns felgene passte veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Takk for det:) fornøyd med felgene selv og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Utrolig flott bil! Flotte felger, hvor mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Takk for det;) begynner å komme seg nå vet ikke hvor mye senk det er egentlig, da det er justerbart senkesett som står på men er ikke mer enn 2-3 mm klaring mellom dekk og skjerm ved full sving:/ så skal heve pittelitt igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå