Gå til innhold

starion`s e46 320dt edition 33 *Til salgs*


 Share

Anbefalte innlegg

Så er det enda mer forsinkelse....får vel felgene om ca 2 1/2 uke :evil: ellers er bremseslangene btta i dag, så får reise på etterkontroll i morgen å få den godkjent... Har også montert m-look alu pedaler i dag :D kom seg betraktelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk meg en liten byge i dag, og fant ut at eg ville ha mørkere lykter :wink: så reiste å kjøpte meg sotespray. ja eg vet det er fyfyfyfyfy [-X[-X[-X , men ble bare et tynt lag. Synest selv resultatet ble topp, da eg kjører et blått/sort tema på hele bilen. Skal ta et lag på sideblinklys også, men det blir ikke før eg kommer hjem om 2 uker :) så skal eg også kjøpe meg sotede led-baklykter :D Står også på bilen nå, 19" felgene til en kamerat av meg, for å se hvordan felgene eg har bestillt fyller hjulbuen, og ser det trengs en liten senk :) Legger ved et par bilder av dette, og pedalene som ble montert her om dagen...

pedaler...

cmbb1j06zcs2rei3fenk.jpg

j3rpw363i02j66hgsopx.jpg

l9sxp4s613sv828m1txm.jpg

dovl18ld5ndonejw4l3w.jpg

vt6v96fjivqfpzbzedcu.jpg

qkgyfvnpz3c18uatls71.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan du jo vurdere clubsport splittere og speil og diverse :P Har noen bilder i tråden i signaturen min, så du kan jo se om du liker noen av endringene jeg har gjort. :)

Har nok vært inne på tanken med begge deler;) clubsportsplitterne har eg ikke bestemt meg helt for om eg liker enda :roll: men fult mulig eg bestiller noen bare for å se om det passer inn :lol: tror nok det gjør seg å bryte opp med litt sort helt nederst :D har også sett på m-look speil som eg også vurderer å ha i sort, men time will show :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Siste nytt på felgfronten, er at de kommer på torsdag.... Begynner å bli på tide nå..... :evil: Ellers så er clubsportsplittere bestilt. Kjøpte de brukt, så kommer vel i posten i løpet av et par dager :D I samme pakke ligger også en shortshift... Ellers så skal det taes en stor service på den. Tenkte å bytte alle væsker på bilen, samt pollenfilter, oljefilter, dieselfilter og veivhusvent.filter. Mulig eg skrur opp egr ventilen, og rensker den i samme slengen :) Polerte bilen her om dagen, så legger ut et par bilder etter vask i forgårs...

Før polering....

ph3nekf8g7kt09l8rugu.jpg

etter....

r1ruz2z08ulpaskesdki.jpg

tr547paj91o69jlhahmp.jpg

2lut2fjxc70mjje0w79l.jpg

8zffvxn94qfga8wk0rlj.jpg

igk1k3eaeg71m7je2rzv.jpg

z5sik2vuz7e5l9ulbi9d.jpg

anb0e5ifl7qdh7uz5x7v.jpg

23fvanenwrp9v9f66tfb.jpg

o7petvn6k1nvvk13blht.jpg

nfpyw0bysetmf9otsjhd.jpg

jfpbzhvbunjd8jhvxp19.jpg

bwjngjpbkagv984qf0g6.jpg

eknlot6qpxfimcbjxh25.jpg

0z9y2xdsnk2rzym99i30.jpg

rholrkgxqilsbfjasthk.jpg

x1sskftpu6obzi9hxe5r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er endelig felgene komt :D felgene ser knall ut (i mine øyne hvertfall) :D Har også montert clubsportsplittere, noe eg også ble fornøyd med :)

Legger ved et par bilder :) nå mangler kun senk, chip, og baklykter, så anser eg bilen som "ferdig".

splittere

d0ev4pp7ghzlgy6x1ztn.jpg

kdy05z3r0e2l3xf3zjnm.jpg

qd5ahoqk5s3mms2ujri0.jpg

rrh7flepsoof14r4gwod.jpg

all19732m29w1k0gdyxz.jpg

zv5a3r2cl0vmc33qte2m.jpg

6uj0dza6upaebiu5s70a.jpg

m9el2kws65kcr9lbxxdn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det bestilt enda noen nye ting :D

-coilovers

-skikkelig lyktefilm

-kn innsatsfilter luftfilter

-dieselfilter

-oljefilter

-motorolje

-veivhusventilasjonsfilter

-led pærer i hele kupeen

Skal også kjøpe pollenfilter ,gearkasseolje, diffolje.

Så får man tatt en service på den når man kommer hjem :)

Neste prosjekt:CHIP :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har man fått på justerbart senkesett... Meget fornøyd :D Ble endel bedre respons, og "hang" mye bedre i svingene :D Har også byttet veivhusventilasjon, luftfilter og renset egr ventilen.. Og det luftfilteret har vært rimelig tett, for fikk mye bedre respons på bilen, samtidig som den gikk bedre :D:twisted: I morgen bærer turen på 4 hjulskontroll, og så får vi se om det ikke blir oljeskift før uka er omme...

t4ufaa5663dz1o9tvbc6.jpg

96irnzkftxdi7mxy1j66.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det;) begynner å komme seg nå:) vet ikke hvor mye senk det er egentlig, da det er justerbart senkesett som står på:) men er ikke mer enn 2-3 mm klaring mellom dekk og skjerm ved full sving:/ så skal heve pittelitt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...