starion Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Nytt kullfilter kjøpt og montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Liten oppdatering: Har vaska av sotesprayen på lyktene, og lagt på skikkelig lyktefilm både forran og bak nå står bilen uten å bli brukt, men har sin grunn.... Ecu sendt til trf for steg2 oppgradering gleeeeeeeeder seg:) driver også leting etter en brukende ikke altfor dyr bakpotte... Suggestions??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 lite bilde av der den står og venter på ecu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 fjernet 320d emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Var lei "hakkicdplata" livet, så bestilte meg en dice mediabridge 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Denne er så riktig! Var å så på en nesten lik en men så ut som en bøtte møkk.. ikke like fin som på bildene. Men ser det er denne jeg skulle hatt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Joda, bilen begynner å bli som eg vil ha den nå kommer en dag eg skal selge skuta og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Hehe ja si ifra da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Verst:) Blir bra med litt trylling fra TRF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Verst:) Blir bra med litt trylling fra TRF! Jo takk:) ja gleder meg stort til å få det nye opsettet virker som om trf er riktig mann til den jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Da har eg fått gjort litt i dag... Byttet olje, oljefilter, og dieselfilter... Dette ble gjort i samme slengen som eg monterte decateksos, og ecu som kom tilbake fra trf idag Må si eg er mildt sagt begeistret for denne oppgraderingen verdt hvert eneste øre som ble betalt... Fikk et vanvittig skyv i forhold til orginalt steg 2 er virkelig å anbefale gleder seg til ut å kjøre igjenn allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Vakker bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Takker:) er ikke så gærn din heller senk og felger så er du der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ble en vask i dag gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Med stor skepsis reiste eg og kjøpte meg rør og endestuss som skulle erstatte bakerste potten min kappet bort skiten og sveiste meg til rør og endestuss, startet opp og waaaaaaaoooow!!!! Diesel kan faktisk lage grom lyd!!!! Tok meg en prøvetur, og ble meget overrasket over den pene ikke alt for høye duren var skeptisk til at det bare skulle bli bråk med kun en mellompotte, men det ble pent snerr i eksosen nå Ikke for mye during under cruising, men snerrer godt til under pådrag FORNØYD!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå