Gå til innhold

starion`s e46 320dt edition 33 *Til salgs*


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten oppdatering: Har vaska av sotesprayen på lyktene, og lagt på skikkelig lyktefilm både forran og bak :) nå står bilen uten å bli brukt, men har sin grunn.... Ecu sendt til trf for steg2 oppgradering :D:twisted: gleeeeeeeeder seg:) driver også leting etter en brukende ikke altfor dyr bakpotte... Suggestions???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått gjort litt i dag... Byttet olje, oljefilter, og dieselfilter... Dette ble gjort i samme slengen som eg monterte decateksos, og ecu som kom tilbake fra trf idag :D Må si eg er mildt sagt begeistret for denne oppgraderingen :D verdt hvert eneste øre som ble betalt... Fikk et vanvittig skyv i forhold til orginalt :D steg 2 er virkelig å anbefale :D gleder seg til ut å kjøre igjenn allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stor skepsis reiste eg og kjøpte meg rør og endestuss som skulle erstatte bakerste potten min :roll: kappet bort skiten og sveiste meg til rør og endestuss, startet opp og waaaaaaaoooow!!!! Diesel kan faktisk lage grom lyd!!!! Tok meg en prøvetur, og ble meget overrasket over den pene ikke alt for høye duren :applause: var skeptisk til at det bare skulle bli bråk med kun en mellompotte, men det ble pent snerr i eksosen nå:) Ikke for mye during under cruising, men snerrer godt til under pådrag :headbang: FORNØYD!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...