Mr. Alpina Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Heisann, noen som kunne hjulpet med å indentifsere denne fangeren? Trodde jeg hadde en Mtech2, men begynner å tvile Fikk noen carbon splitters i posten i dag som ikke passet og har søkt rundt over hele nettet etter andre type splittere som passer Mtech2 og alle ser like ut i fasong som de jeg har fått synes nå jeg da :/ Fins det flere versjoner eller no av Mtech2? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Finnes bare en versjon av Mtech 2. Jeg vil tro at du rett og slett er utsatt for dårlig passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja det kan godt mulig være det... Sendte mail til dem jeg kjøpte dem av og fikk "We are 100% sure the splitters fit "MTECH2" front bumper. Are you sure you have "MTECH2"? Some people are confused MTECH2 with MTECH1. Most 99-01 E46 are with MTECH1 bumper. Only a few are with MTECH2 bumper. That's why we post MTECH2 bumper installed pictures in our listing" Sendte dem noen bilder av fangeren min så venter bare på svar nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 M-tech 1 er annerledes. Det der er M-tech 2. Bestilte også splittere fra ebay, var veldig heldig med passformen Får du ikke satt de utenpå og skrudd de under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 ok, så bra! Hvor bestilte du fra, hvilken sjappe på ebay? Får dem ikke til å passe no bra i det hele tatt nei :/ Vurderer nesten å kjøpe Schmiedmann eller GS sine men dem koster 1600-2000,- :/ Får vel vente å se hva jeg får fra svar fra dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Det husker jeg ikke, kan se om jeg finner etterpå. Var noe Taiwan greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ok Ja var no Taiwan greier dette her o da "Bavarian Motorwerke", kosta meg rundt 900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hjelper ikke å kjøpe ting på GS/Schmiedmann når det er nøyaktig samme tingen. Ofte er det bare prisen som skiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Hmm, serriøst? Har egentlig tenkt litt på det selv faktisk, har bestilt par deler fra ebay og det har vært bra kvalitet på det meste faktisk Men vet ikke hva jeg skal gjøre med splitterene da, må få skaffet noen i carbon for å fullføre looken Det skal da vel ikke være så vanskelig å få dem montert på? At jeg har gjort noe feil eller Prøvd alle slags mulige vinkler og posisjoner uten no hell med å få dem bra på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 i alle dager for ett svar du fikk ifra den selgeren, di aller fleste 99-01 har m-tech 1? tror han har forstått det motsatt av hva som egentlig stemmer. tror jeg bare har sett en e46 "live" med m-tech1. "alle" har jo m-tech 2... Dette er forresten m-tech 1 fangeren. Di der passer ikke på denne fangeren ihvertfall. Har montert splittere på både e46 m3 fanger og m-tech2 fanger, syns ikke di ser ser ut til å ligne på noen av di jeg har montert før. syns di er for rette i ene enden til å kunne gå på en m-tech2 fanger, er det dette du slet med når du prøvde å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ja jeg syntes også det var et litt merkelig svar, har aldri sett Mtech1 og fant jo nesten ingen bilder når jeg googla det Dem var litt for korte og tror de er litt for lite hule liksom, for dem dekket ikke helt heller.. Fortsatt ikke fått no svar fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Om du ønsker noe å sammenligne med har jeg en stk. splitter for M-tech II-fanger liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Åh? Nice, hvor holder du til på Åkra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Bor på Tjøsvold øst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ok, når hadde det past best for deg evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå