Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, noen som kunne hjulpet med å indentifsere denne fangeren? Trodde jeg hadde en Mtech2, men begynner å tvile :P Fikk noen carbon splitters i posten i dag som ikke passet og har søkt rundt over hele nettet etter andre type splittere som passer Mtech2 og alle ser like ut i fasong som de jeg har fått synes nå jeg da :/ Fins det flere versjoner eller no av Mtech2?

Takker for all hjelp! :)

0wtb9re7y7ibwrgzo84o.jpg

bi9p3czapclwsswdcig1.jpg

Skrevet

Finnes bare en versjon av Mtech 2.

Jeg vil tro at du rett og slett er utsatt for dårlig passform :wink:

Skrevet

Ja det kan godt mulig være det... Sendte mail til dem jeg kjøpte dem av og fikk "We are 100% sure the splitters fit "MTECH2" front bumper. Are you sure you have "MTECH2"? Some people are confused MTECH2 with MTECH1. Most 99-01 E46 are with MTECH1 bumper. Only a few are with MTECH2 bumper. That's why we post MTECH2 bumper installed pictures in our listing"

Sendte dem noen bilder av fangeren min så venter bare på svar nå...

Skrevet

M-tech 1 er annerledes. Det der er M-tech 2. Bestilte også splittere fra ebay, var veldig heldig med passformen :) Får du ikke satt de utenpå og skrudd de under?

Skrevet

ok, så bra! :) Hvor bestilte du fra, hvilken sjappe på ebay? Får dem ikke til å passe no bra i det hele tatt nei :/ Vurderer nesten å kjøpe Schmiedmann eller GS sine men dem koster 1600-2000,- :/ Får vel vente å se hva jeg får fra svar fra dem..

Skrevet

Hjelper ikke å kjøpe ting på GS/Schmiedmann når det er nøyaktig samme tingen. Ofte er det bare prisen som skiller :wink:

Skrevet

Hmm, serriøst? Har egentlig tenkt litt på det selv faktisk, har bestilt par deler fra ebay og det har vært bra kvalitet på det meste faktisk :) Men vet ikke hva jeg skal gjøre med splitterene da, må få skaffet noen i carbon for å fullføre looken :(

Det skal da vel ikke være så vanskelig å få dem montert på? At jeg har gjort noe feil eller :P Prøvd alle slags mulige vinkler og posisjoner uten no hell med å få dem bra på.

Skrevet

i alle dager for ett svar du fikk ifra den selgeren, di aller fleste 99-01 har m-tech 1? tror han har forstått det motsatt av hva som egentlig stemmer. tror jeg bare har sett en e46 "live" med m-tech1. "alle" har jo m-tech 2...

Dette er forresten m-tech 1 fangeren. Di der passer ikke på denne fangeren ihvertfall. Har montert splittere på både e46 m3 fanger og m-tech2 fanger, syns ikke di ser ser ut til å ligne på noen av di jeg har montert før. syns di er for rette i ene enden til å kunne gå på en m-tech2 fanger, er det dette du slet med når du prøvde å montere?

8ypkpdp2yx3ub7cro7eq.jpg

Skrevet

Ja jeg syntes også det var et litt merkelig svar, har aldri sett Mtech1 og fant jo nesten ingen bilder når jeg googla det :P Dem var litt for korte og tror de er litt for lite hule liksom, for dem dekket ikke helt heller.. Fortsatt ikke fått no svar fra dem :(

Skrevet

Om du ønsker noe å sammenligne med har jeg en stk. splitter for M-tech II-fanger liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...