Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har heller ikke noe billån! Kvitta meg med alt før d bli Teknisk Fagskole.. Men, har studielån som superturbo`n sier over her, så man kan kanskje si at det er billånet, siden jeg ikke hadde kjøpt så "dyr" bil om jeg ikke hadde en ok utdanning..

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har tre biler med verdi til sammen 300 000. Har kun lån på den ene bilen, hvor jeg har igjen ca 100 000 å betale. Betaler 4150,- i mnd på denne bilen.

Skrevet

Tror jeg har ca 50K nå. Betaler så mye jeg føler for i mnd da det er privat (pappa) :wink:

Skrevet

Er vel bra rente i pappabanken? Har vel ca 60k på ene bilen, men tror jeg skal betale det ut når lønninga kommer. Alternativet er jo bare at jeg sløser vekk penga på noe anna tull.

Skrevet

Jeg har 280 000,- som nummer2 lån på leiligheten. Betaler ca 6600,- pr mnd på e91. Da har jeg gjeldfri bil etter 4år.

Skrevet

Null billån, men lån på hus, båt og litt smått på studier. Og 10k i leie av leilighet på toppen.. :D

Edit:

Når jeg kjøpte 540en, lånte jeg 100k over 5 år -> 2k pr måned. Ble dog nedbetalt på ca. 1 år.

Skrevet

Har 35K i billån.

Konsernet jeg jobber i lever av å låne ut penger, så effektiv rente er 3,98% for meg som ansatt :D

Har ellers boliglån til over pipa, samt noe studielån.

Studielån er jo det siste man må betale ned på!?! Det er jo et utrolig billlig lån som i tillegg er tatt uten at du har stilt sikkerhet for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...