Gå til innhold

Hvor mye billån har dere?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke billån, men lyst til å finanisiere meg en e39 520i facelift, da skulle det vel ligge på ca 17-1800kr mnd over 5 år på en bil til ca 100k

Jeg lånte 73k til min 520i facelift, det kom på 1800kr mnd over 5 år.

Kaskofritt lån btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke billån, men lyst til å finanisiere meg en e39 520i facelift, da skulle det vel ligge på ca 17-1800kr mnd over 5 år på en bil til ca 100k

Kaskofritt lån btw.

En kompis av meg sjekket på en 01mod til 90k over 4 år, det ble rett under 1800mnd. Kaskofritt som du sier pleier å koste ca 100kr mer i mnd. Tenkte forsåvidt å spytte inn 20k slik at egenkapitalen står for verditapet den første perioden. Har en kompis som nå solgte sin e46 etter 1,5års eie. Han skylder fortsatt 30k etter å Hæ solgt bilen. Det er ikke veldig aktuelt for meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaskofritt lån btw.

En kompis av meg sjekket på en 01mod til 90k over 4 år, det ble rett under 1800mnd. Kaskofritt som du sier pleier å koste ca 100kr mer i mnd. Tenkte forsåvidt å spytte inn 20k slik at egenkapitalen står for verditapet den første perioden. Har en kompis som nå solgte sin e46 etter 1,5års eie. Han skylder fortsatt 30k etter å Hæ solgt bilen. Det er ikke veldig aktuelt for meg! :P

Kan stemme det, jeg valgte kaskofritt pga sparte 10k i året på å ha delkasko kontra full kasko (sjekket alle forsikringsselskaper).

Var uaktuellt for meg og å skylde penger etter bilen evnt skal selges, men så hadde jeg ca 60k i egenkapital etter jeg solgte gamlebilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men hva er sjansen for å få billån på rundt 200.000-250.000 hvis man har feks 50.000,- egenandel? Ta med i beregningen at man tjener rundt 350.000 brutto og ikke har mer enn 7-8000,- i mnd i levekostnader og er ca 20-21.

Litt redd for å gå i banken ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rublings: Det bør gå helt fint det :)

Og hvor lenge bør man ha jobbet med en slik inntekt før det går fint tror du? Starter i ny jobb nå i slutten av mars, vært arbeidsledig siden slutten av november. Eneste inntekt har vært småpenger fra Nav mens jeg har tatt nødvendige kurs for min neste jobb.

Det er dette jeg i utgangspunktet er litt bekymret for. Jeg bor fortsatt hjemme og skal ikke flytte ut før neste sommer igjen. Regner med å ha nok egenandel rundt årsskiftet. Vil banken se på hvor lenge jeg har vært i min jobb, eller er det bare hvor mye jeg tjener når jeg søker?

Edit: Levekostnadene regnet jeg ut ifra når jeg har flyttet ut. P.d.d. og frem til neste sommer har jeg nesten ingen levekostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...