Sturlis Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Leter etter noen bilder av GS sine bbs rs kopier, er det noen her på forumet som har slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Har disse i påvente av orginale BBS RS. Synes de virker greie. Er spent på å balansere de etter 6000km/en sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Noen fler? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Mye ligger disse replicaene på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Leter etter noen bilder av GS sine bbs rs kopier, er det noen her på forumet som har slike? Skal du kjøpe? Har originale!!! Se link http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=221242 PM hvis int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 jeg har handlet slike fra gs, er vel mer kant på de gs selger en de orginale så vitt jeg fikk med meg? uansett råe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 ///M85: pm sendt, feil boltsirkel dessverre... Rå felger ja, ingen tvil om det =) Ja, de er vel i 8'' og 9''... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Noen andre som har disse? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hva er forkskjellen på de GS Bildeler selger og de Parts & Retards selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 På speed tech til Parts & Retards kan man bytte Skruer,men om dette fungerer er jeg ikke 100% sikker da jeg skulle få tilbakemelding når dem hadde testa det,men ikke hørt noe.Men står på siden dems •Botene kan byttes• Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Disse er jo mye finere, de til P&R har jo ikke trappekant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Disse er jo mye finere, de til P&R har jo ikke trappekant... Det er jo en smak sak,for hver enkel.Noen liker trapp noen ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Joda, sant det... Men det ser lissom så fake ut når det ikke er trappeakant syns nå jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Bump for flere bilder her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå