Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

Meget bra prosjekt!

Liker mange av løsningene. Hvordan fungerer CEA shifteren? Den såg grom ut.

Hvordan er det å kjøre med elektrisk servo? Jeg har prøvd det og mener at man mister for mye følelsen med underlaget. BMW M modeller har jo originalt ganske bra servoer med tanke på utveksling, kapasitet og oljekjøler for servoolja.

Til vårt bruk er CAE shifteren helt perfekt, tight og fin, riktig høyde ift styreposisjon. Dette er et produkt jeg ville brukt på evt andre biler også.

Den elektriske servo'en funker også perfekt. Fordelene overgår langt bakdelene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper å kunne få med meg denne bilen live, gromt!., :twisted:

Det er ikke mye som lydmessig slår supertouringen på fullt pådrag på langsiden :D

Kom en eldre kar bort til oss og fortalte at han kom til å leve resten av uka bare på lyden av bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lurte på om må jeg bytte ledningsnettet i min 320 for å sette inn en 3,2l m3 e36?

Jeg har et ledningsnett fra Painless Wiring du kan bruke hvis du ikke trenger alt som er på det originale, feks hvis bilen blir bygd for bane. Helt nytt og ubrukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lurte på om må jeg bytte ledningsnettet i min 320 for å sette inn en 3,2l m3 e36?

Jeg har et ledningsnett fra Painless Wiring du kan bruke hvis du ikke trenger alt som er på det originale, feks hvis bilen blir bygd for bane. Helt nytt og ubrukt!

Pris? :)

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lurte på om må jeg bytte ledningsnettet i min 320 for å sette inn en 3,2l m3 e36?

Jeg har et ledningsnett fra Painless Wiring du kan bruke hvis du ikke trenger alt som er på det originale, feks hvis bilen blir bygd for bane. Helt nytt og ubrukt!

Pris? :)

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Du kan få det for 400 dollar, så dekker jeg frakt og moms..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å kunne få med meg denne bilen live, gromt!., :twisted:

Det er ikke mye som lydmessig slår supertouringen på fullt pådrag på langsiden :D

Kom en eldre kar bort til oss og fortalte at han kom til å leve resten av uka bare på lyden av bilen!

Har skumlest tråden, men fant ikke ut så mye om motoren. Kan du oppsummere kort om motoren? Er det standard S50b32 eller er det gjort noe med den? Det er ikke pustehjelp, såppas fikk jeg med meg på bildene. Hvordan har du laget eksosen? 2 eller 1 løps? 3"? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg driver å bygger banebil selv med S54 sugemotor og 3" 1 løps eksosanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å kunne få med meg denne bilen live, gromt!., :twisted:

Det er ikke mye som lydmessig slår supertouringen på fullt pådrag på langsiden :D

Kom en eldre kar bort til oss og fortalte at han kom til å leve resten av uka bare på lyden av bilen!

Har skumlest tråden, men fant ikke ut så mye om motoren. Kan du oppsummere kort om motoren? Er det standard S50b32 eller er det gjort noe med den? Det er ikke pustehjelp, såppas fikk jeg med meg på bildene. Hvordan har du laget eksosen? 2 eller 1 løps? 3"? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg driver å bygger banebil selv med S54 sugemotor og 3" 1 løps eksosanlegg.

Standard motor, S50b32. Supersprint race hele veien, 2"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...