Gå til innhold

Motorlampeproblemer.


Madde
 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå ere slutt Madelene. :mrgreen:

Nei da men det er faktisk sant, Bimmers er en gjeng med griser (sier ikek at jeg er noe unntak, men betaling i natura var en spøk da) ((kanskje)).

Kaller du deg F.eks "TrineE46" eller noe slikt så får du fortere hjelp fordi ingen av oss er interesserte i å svare på Anders_Starwars94 sine teite spørsmål om turbo :P

Men let us know resultatet når du kommer fra verkstedet da. Dyng to know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten midlertidig update .. bilen ble levert inn på verkstedet.. ringte og spurte om når den kunne hentes.. fikk som svar at de hadde ødelagt noe der nede og at det tok hele dagen.. da får man godt inntrykk av verkstedet i grunn.. faens klovner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update.. fikk tilbake bil, pakninger byttet.. han som kunne diagnosesystemet var gått hjem for dagen, og de som sto igjen og tok diagnose skjønte ikke bæret av hva som kom opp!?!

de mente det var en ledning eller noe som kanskje hadde blitt brutt, og at det ikke viste galt ved avgasser..

jeg skulle bare komme igjen og få vite nøyaktig svar når han som kunne lese av sånt var tilstede igjen..

Seriøse greier i grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt spm.. fikk beskjed om at det var den samme sensoren som lyste. (lambdasonde kat1)

videre fikk jeg beskjed om at det var tre ting som kunne forårsake dette.

1 tett ånding

2 dårlige plugger

3 gåen sensor

siden jeg har byttet ånding tenkte jeg å prøve meg med det billigste først, bytte tennplugger og så evt bytte

selve følern. men hvilke plugger burde jeg velge? er jo et hav av plugger men hva passer best til e46?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...