tommyheimberg Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Så sinnsykt rått!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
H_Vatn Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 jævlig kult at du tar den heelt ut slik. men de topp lagrene kan du bare kaste. 1-2mnd så er de så slitte at dempern din kommer ut igjennom panser hvert øyeblikk. bare spør morten. han hadde slike..
scoot Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Grommere i virkeligheten, fankens tøft stuk på denne! Var forresten jeg som hilsa på deg i Skjeberg i stad, sølv E39
APedersen Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Klarer ikke gjøre annet enn å smile når jeg ser bildene
Marionette Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Litt i meste laget bak for min del kanskje, men rått at noen tar den helt ut Rattet var helt konge forresten
merali Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 tusen takk dere! Grommere i virkeligheten, fankens tøft stuk på denne!Var forresten jeg som hilsa på deg i Skjeberg i stad, sølv E39 takk, hilset jeg tilbake da? heheh. jævlig kult at du tar den heelt ut slik. men de topp lagrene kan du bare kaste. 1-2mnd så er de så slitte at dempern din kommer ut igjennom panser hvert øyeblikk. bare spør morten. han hadde slike.. takk! hmm. fins det noe annet alternativ da? har vært å blitt tatt bilder av, her er de:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå