merali Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 HeiHva slags dimensjon blir det på di rs hjula? Jeg er heller ikke fan av stickers og slikt men har vært ung jeg også og den gang var rosa parklys in:-) kjør på.. heheh, rosa parklys ja! sprøtt det er bbs rm 10.5" og 9.5" et 33. Sykt.!! Det kommer til å bli så sykt rått med de nye hjula;) digger den bilen din;-) takk! ja håper det! bare jeg får det til å bli slik jeg vil så. er en grunn til at det ene bildet er så uklart, jeg skalv
matsi Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Heh. Ser den.. det er alltid skummelt når det gjelder fitment osv.. spess når en har sett det for seg i hodet..
Matz Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Sykt fett, Merali. Felgene ble jo helt syke!
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 hmm, spennende felg oppsett. ser i hvertfall ut som det er gjennomført det du gjør , thumbs up
Tare Jansen Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Jøye meg det var mye stekk:p Hvordan blir det å få på dekk med mindre gummi (profil) da?
merali Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Jøye meg det var mye stekk:p Hvordan blir det å få på dekk med mindre gummi (profil) da? dekket blir 10mm bredere da, men det blir sikkert ikke lett. lenge leve sjokkluft!
tommyheimberg Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Hvorfor ikke gå opp bittelitt på bredde å ned på profilen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
merali Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Hvorfor ikke gå opp bittelitt på bredde å ned på profilen?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 det er det jeg har gjort. testa med 185/50r15 og skal ha 195/45 på 10.5'', og 185/45 på 9,5'' bilen er nå satt inn for sesongen, desverre. Må ordne med girkassa, clutchen, slavesylinderen, bremsene, eksosanlegget, en propp i fotbrønnen, litt rust her og der og en god del annet småplukk. tar fagbrev nr 2 nå, så får ikke begynt helt ennå. gårsdagen, lekker ørlite væske fra bremsen. da var det bare å få bilen inn i varmen igjen:
merali Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Blir dårlig med fiksing fremover... har ikke akkurat dårlig tid heller, selvom det hadde vært kult å fått på felgene og frontfangeren. Sånn den står nå:
APedersen Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Satan så gromt prosjekt Fant faktisk et bilde jeg tok der den ble med, rart jeg ikke kikka nærmere!
steinsus Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Dette blir skikkelig bra !!!!!! Legger også ved et par bilder fra Gatebil i sommer Ja også ett av frontspoileren din før lakkering Gleder meg virkelig til å se den ferdig Stå på og lykke til !!
merali Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 heller sent enn aldri? takk ihvertfall! har holdt på når jeg har hatt tid, her er resultatet så langt: fått ny clutch, den passet selvfølgelig ikke. om noen trenger clutch til 320i/520 så er det bare å si ifra! girkassen pelt ut og vasket. skal lage til verktøy for å få av lokket på utgående aksling, er en gåen tetning. skal fikse opp i bremselekasjen og legge ny, bedre egnet trase til rørene, og lakke opp å overhale calipperene. tromlene, ferdig overhalt: shims til førbeina bak, så jeg ikke slepper bilen rett i kanten på hjulene mine. har shinet opp lyktepusserene, vet ikke om jeg skal ha de på eller ikke. skal legge opp kjøling til kompressoren i bagasjerommet, datavifte og titanrist funker vel. plata har fungert veldig bra! har hentet litt ymse e21deler, er rævkjørt alt som er, men kjekt å ha. fikk med grønne ruter, men de ser også helt jævlig ut. skal snakke med glassmesteren om det er mulig å redde de fjørbeinet bak datt ut av plassen sin, så jeg må ha nye foringer. noen som vet om hvor man kan få tak i det? så planen nå er å skaffe alt av nødvendige deler, dekk osv. imorgen, og få alt dette sammen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå