merali Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 lite bilder her nå.. kommer, kommer! Hvor mye trykk kjører du i dekka? blitt helt rå den bilen nå kjører 3 bar
merali Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 tok bare masse bilder, ekke så mye som er gjort: fikk logoene mine! trenger den siste mellomringen bare, den skulle ikke være lett å finne. bytta leppetetning på utgående aksel, nå er det to stk der istedet: denne må man ha i bilen! ubrukt fra 40tallet ca. maxhøyde:
bmwtussan Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 Har du bilde av hvor langt felger/dekk stikker utenfor når du har den på kjørehøyde?
merali Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 kan laste opp ett bilde etterpå, skal ned dit nå snart
merali Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 litt forsinka, men her er det. kjører spacer foran, så der har jeg mulighet til å justere meg innover. foran. må få rettet den bulken i forskjermen..! bak, klistremerket ble vått, så det endte veldig kjapt opp der henter clutchen og noen andre deler imorgen, så er den nesten ferdig. stereo, bbs fanger, kansje takstativ igjen så er den klar for sommeren.
merali Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 takk! har fått gjort litt de siste dagene, men har tatt få bilder desverre. montert girkasse,ny slavesylinder, nytt støttelager til mellomakslingen,ny reverssenor, ny clutch, fått i nye foringer i fjørbeina bak, bakre potte, oljeskift på alt. bilder fra idag, på bakken filmet med mobilkamera også: har bare lufting av alt, skliplate og bbsfanger å montere, så er jeg ferdig!
tommyheimberg Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Kan du kjøre når den er helt nede eller gnisser felgkanten i buen?, men satan så rått!!! burde sende bilde til stanceworks;-)
merali Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 de subber har tråd der og, nettopp ferdig med å oppdatere den
RoaldJ Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Håper plata er festa med litt flere bolter enn dette, og som evt ikke blir slipt bort?.. tørr ikke tenke på hva som skjer den dagen hodene på boltene slipes av og plata løsner å blir ett potensielt drapsvåpen i 60 km/t.. Dekka er vell heller ikke konstuert til å "bli kjørt på" på bokstavene på dekkskuldra, med mindre det er runflat dekk da, som tåler noen flere km enn vanlige dekk. Er enig med pedi'en noen sider tilbake her, få på hjulbue-breddere og breiere dekk, gjærne fremdeles med strekk. men ikke sååå mye.
e30 tic Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Pent forran! bak ser det bare helt tragisk ut
NBCustom Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Syns den blei tøff! Men er ekstremt med strekk bak... blir vel vanskelig å holde lufta i dem?!
merali Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 [ Bilde ]Håper plata er festa med litt flere bolter enn dette, og som evt ikke blir slipt bort?.. tørr ikke tenke på hva som skjer den dagen hodene på boltene slipes av og plata løsner å blir ett potensielt drapsvåpen i 60 km/t.. Dekka er vell heller ikke konstuert til å "bli kjørt på" på bokstavene på dekkskuldra, med mindre det er runflat dekk da, som tåler noen flere km enn vanlige dekk. Er enig med pedi'en noen sider tilbake her, få på hjulbue-breddere og breiere dekk, gjærne fremdeles med strekk. men ikke sååå mye. de sitter i 2stk m12 bolter ved stabstaget også. men du sier noe der altså, burde egentlig hatt mer støtte i bakkant. Har tenkt en god del på dette med flares og bredere dekk... jeg vet ikke! Klarer ikke gjøre meg opp en meg opp en mening!
ZhilleN Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Bredderne kan bli tøffe hvis du for felga i kant med de, er litt sånn både og med de breddera.. men du burde få felga på innsiden av buen, eller så slår du hjulbuen i felgen og kan ødelege den og ikke minst hjulbuen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå