merali Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 BBS? Hva har jeg gått glipp av? skal ha bbs rm med kanten på utsiden av skjermen og dekket inni, med gullbolter. slik som denne: http://i100.photobucket.com/albums/m17/vlad-e30m3/misc/bbs-rm2.jpg
merali Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 tror jeg stikker til strømstad og henter noen skrudde oz felger imorgen. har også bestil ny midtgrill og lykteringer (de fra 7-serien passa ikke), da de gamle er lite fine og bulka... har montert ferdig midtkonsollen med styrestemet til bagsa idag, så da får man vente på tilkomst på bukken og ombygd orginaldynamo. shitty mobilkamera og småskittent interiør... men det fortsatt ett bilde! la det opp slik at venstre bryterside kontrollerer foran, og den hvite nålen i manometeret er venstre frembag, mens den røde er høyre. og samme på andre siden, bare bak. vet ikke om denne linken fungerer for dere, om den ikke gjør det så si ifra! så legger jeg den ut på youtube istedet. er bare jeg som justerer bilen opp og ned https://www.facebook.com/photo.php?v=10151599225830288
Pedi Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Stilig! Var kjapp respons faktisk, ville trodd det skulle ta litt lengre tid å løfte den igjen...
merali Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Stilig!Var kjapp respons faktisk, ville trodd det skulle ta litt lengre tid å løfte den igjen... ja, det går egentlig litt for fort syns jeg. får se hvordan det er når jeg først skal begynne å bruke den. men den er fin nedover, fikk med strupventil på hele systemet i tillegg til strupeventil på hver retningsventil, så man kan få den til å gå saakte nedover. får lage til noe struping på innløpet også tror jeg, er ikke så komplisert faktisk fra en annen vinkel; https://www.facebook.com/photo.php?v=10151775730460531
Pedi Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Nei, det er jo bare til å montere inn feks en nåleventil så er den saken biff...
merali Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 var det jeg tenkte syns egentlig trykkluft er morsomt!
///MoePower Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Må innrømme at det var faktisk litt kult.. hehe..
merali Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Må innrømme at det var faktisk litt kult.. hehe.. tok bilder av stancen istad, og vaskinga av to sett felger. skal fortsatt ha rm, kunne bare ikke si nei til dette tilbudet! så jeg kjøpte disse igår han andre på verkstedet monterte dieselsprut på bakdekka idag oog vi har hatt litt progresjon på grillen. nå skal den på henger, med skilt oz'ene skal jeg restaurere, kansje jeg kjøper meg e28? bbsene skal jeg plastidippe, kjekt med backup felger. og litt stance, fortsatt på orginalfelgene -.-
scoot Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Holder du til i Sarp? Heheh, da skal jeg se denne bilen live, enten du vil eller ikke!
merali Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Holder du til i Sarp? Heheh, da skal jeg se denne bilen live, enten du vil eller ikke! jepp, og verkstedet er i fredrikstad er sikkert bare å ta seg en tur om du er sugen.
635csi Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 oz'ene skal jeg restaurere, kansje jeg kjøper meg e28? bbsene skal jeg plastidippe, kjekt med backup felger. Fikk du med alle senterdekslene på Oz-felgene? Har et sett med sånne jeg også, men mangler et deksel dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå