fizn Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Tenkte og på det, hvorfor ikke ha magnetene nedi kassen, som er vanlig?
SondreLM Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Fælt som folk syter da Gjør greien din! Dette er rått for oss i den yngre garde..
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Dette er det dummeste jeg har sett. Synd og gjøre slik med en strøken e21.
merali Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Fælt som folk syter da Gjør greien din! Dette er rått for oss i den yngre garde.. tusen takk! var akkurat det jeg tenkte og Dette er det dummeste jeg har sett. Synd og gjøre slik med en strøken e21. gjøre hva da?? det er absolutt ingenting som tar skade av å kjøre på en skliplate som absorberer slag! det har kun blitt gjort en gang, og det blir lenge til neste gang absolutt alt er reversibelt, så jeg skjønner ikke greia? orginaldelene ligger fint i verkstedet. denne bilen kommer bare til å bli mer og mer strøken. men man må vel ha det litt morro innimellom vel? ta noen kule bilder og sånt? den skal jo brukes. og ang. den a3en så er det faktisk ganske tykt gods, men jeg skjønner greia. men det er fortsatt ikke opp til meg hva andre gjør med sine biler!
scoot Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Dette er det dummeste jeg har sett. Synd og gjøre slik med en strøken e21. Dumt? Hva har han gjort da? Montert et senkesett ? Ut i fra profilbildet ditt har vel du også et senkesett?
merali Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 glemte å nevne at jeg henter rm'ene etterpå, men de er ikke påbegynt restaurering engang så da får man gjøre det sjæl! har også bestilt nye emblemer overalt, ny bakre potte, og nye releer til blinkers og viskere. er forskjermene til veng noe å anbefale?
scoot Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 De er helt ok, omtrent samme som koed. Litt justering må nok til
merali Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 kjørte 6-7 timer i strekk med bilen igår, og maskinelt så fungerte alt helt strålende men det er en plugg like ved setebraketten som slepper inn vann! er en bulk der, så den må bli rettet veldig snart. men jeg fikk henta felgene igår! prøvemonterte felgene istad, med 10mm spacer foran og fem mm bak. så jeg endte opp med 3'' ytterbane foran og 4'' ytterbane bak(er 1tom som sitter der nå). driver å leter febrilsk etter 4toms yttering og senterdeksel, har bare funnet en av hver i tyskland, som jeg har sendt mail til. hvis noen kommer over noe, så hadde det vært ille fint om du sa ifra de skal sandblåses og lakkeres grå iløpet av uka, og nye gullbolter og felgkitt har jeg. i utgangspunktet skulle jeg fått de nyrestaurert, men ting skjærte seg for andre... så da løser man det selv!
tordah Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Tenkte og på det, hvorfor ikke ha magnetene nedi kassen, som er vanlig? Kan tenke meg at det er for at kassa skal få riktig volum og når man ikke kan ha større kasse pga størrelsen til bagasjen, blir det til å snu elementene da Rå bil, kult prosjekt! føler med selvom jeg ikke svarer så ofte
merali Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Tenkte og på det, hvorfor ikke ha magnetene nedi kassen, som er vanlig? Kan tenke meg at det er for at kassa skal få riktig volum og når man ikke kan ha større kasse pga størrelsen til bagasjen, blir det til å snu elementene da Rå bil, kult prosjekt! føler med selvom jeg ikke svarer så ofte jepp, trangt nok som det er baki a3en, med kompressor, tank og ventiler under det hele igjen takk sitter å tenker på dekkstrekk, hva syns dere om det her på 10,5toms felg? http://tyrestretch.com/10.5_195_45_R15/ ... 00.jpg.php med ns2, som har finest strekk: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So og sånn her på 9,5toms felg? med samme dekk somjeg skal ha http://tyrestretch.com/9.5_185_45_R15/9 ... _2.jpg.php http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So
asv Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Unskyld meg, men her føler jeg at jeg må sette ned foten og si min mening. Er du ute etter å komplett ødelegget bilen? og 195 på 10.5 felg?! Det er rett og slett helt og holdet vanvittig tullete.. har faktisk ikke ord.. Og den skrapeplata di... Troor du virkelig at det ikke påvirker den strukturelle integriteten rundt festepunktene? Det er massive krefter i sving når du legger den nedpå for å lage gnister... synes forøvrig det er barnestreker på høyde med dieselsprut på hjula.. Vanligvis er jeg en fan av "om du ikke har noe pent å si, ikke si noe".. men dette blir for galt.. Du får kose deg den dagen du blir stoppa, mister skiltene og må vise bilen i 110% original stand.
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Tror jeg har blitt for gammel for dette stance-tullet... Det var gøy helt i starten da det dukket opp ett og annet bilde fra USA med noen skrullinger i en rusten E28 etc, men nå skal jo alt være "stancet"..
merali Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Unskyld meg, men her føler jeg at jeg må sette ned foten og si min mening. Er du ute etter å komplett ødelegget bilen? og 195 på 10.5 felg?! Det er rett og slett helt og holdet vanvittig tullete.. har faktisk ikke ord..Og den skrapeplata di... Troor du virkelig at det ikke påvirker den strukturelle integriteten rundt festepunktene? Det er massive krefter i sving når du legger den nedpå for å lage gnister... synes forøvrig det er barnestreker på høyde med dieselsprut på hjula.. Vanligvis er jeg en fan av "om du ikke har noe pent å si, ikke si noe".. men dette blir for galt.. Du får kose deg den dagen du blir stoppa, mister skiltene og må vise bilen i 110% original stand. ja, er jo ikke akkurat dyre dekk, så hvorfor ikke prøve? og hvorfor er det tullete? fordi det ikke er så mange andre som gjør det sånn? om dette hjulsettet blir for ekstremt så har jeg fortsatt noen andre 15'' liggende også. ellerså syns jeg den ser bra ut med orginalhjula, så..? også den skliplata, ja... tror helt ærlig at det ikke er mye som kan ha bli skadet av det. Som du kan se på bildene så er titanbitene som treffer bakken avrundet uten noe form for støtte(de er banket ut av ett 88,9mm rør som i utgangspunktet er svekket pga ymse varme, og smiinga/maskineringa mi gorde nok ikke ting bedre.) du ser jo at de har gitt etter, og det var planen. kunne fint dytte bilen når alt lå på bunn, så tviler på at kreftene er så store. og dieselspruten er fortsatt ikke på min kappe, jeg bestemmer ikke hva andre gjør med tinga sine. og den dagen jeg blir tatt i teknisk... det ser jeg på som den dagen jeg fjerner bilen som bevaringsverdig kjøretøy. med andre ord så bekymrer jeg meg ikke så mye om akkurat det. men jeg føler at folk tror at bilen superstrøken.. det kan jeg meddelle at den ikke er! alle skjermer, bagasjeluke, dører ++ må byttes. kommer en update med hva jeg tenker imorgen. er drittlei av at alle her inne hater på tinha jeg gjør, så det ser ut som jeg må understreke at den IKKE er ett museumsgjenstand. så derfor tenker jeg att man kan ha det morro mens man er på vei til å få den strøken. jeg driter i om for -og bakskjermene blir ødelagt pga felgene.. de er fulle av rust, popnagler og sparkel uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå