NBCustom Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10078878 Personlig likte jeg den IKKE, uproporsjonal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Dette sklir ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Synes dette går over alle støvleskaft her nå, jeg er i mot det ene etter det andre BMW finner på om dagen. Hva er galt med å holde det så enkelt som kun 3-serie coupe? Som BMW entusiast så er jeg skuffet Jeg vet ikke med dere men jeg synes ikke M4 høres ut som annet enn en motorvei i England, skal det legendariske M3 navnet nå kun sitte på sedanutgaven. Teit når M3 egentelig alltid har vært basert på coupe varianten av 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Helt enig Fredrik... Og hvorfor gjøre det slik som Audi? Dessuten får man vel a5 i både 4 og todørs utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 A5 fåes i Coupe og Sportback(5-dørs) ja.. Uff.. Kjedelig utvikling gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 De kunne med fordel ha senket taket litt foran iallefall. Gir jo nesten litt assosiasjoner til E28, med en så bratt og høy frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 jeg har en rød audi A5 coupe, og den er 20 ganger finere en denne her, må jeg innrømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gidder ikke si noe om utseende før jeg ser bildene av en EKTE BIL. Jeg vet ikke med dere men jeg synes ikke M4 høres ut som annet enn en motorvei i England Jeg er enig, men både M1, M3, M5 og M6 er navn på motorveier i England Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Var den virkelig så ille da? Ser endel ifra X6 på denne, det er ikke ett minus i min bok. Syns den bilen er grisefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Syns den er stilig jeg. Hadde dere bestemt hadde BMW sett ut som E39/E46 fremdeles ? Men de er tross alt veldig gammeldagse nå. Ta imot fremtiden med åpent sinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne så deilig ut! Gleder meg til å se disse i begynne å rulle i byen her. Bra at BMW bygger seg biler som er mere direkte konkurrenter med Audi sine, jeg syns Audi har ligget et steg foran alt for lenge nå. Er vel ikke lenge før dem kommer med noe nytt heller. Digger hvertfall utseendet på vår nye, kommende 4-serie! Derimot er jeg enig i at betegnelsen blir uvant. Kommer til å savne M3. Men, vi venner oss nok til det, 3-serien er ikke lenger det den var uansett (ikke at jeg finner noe negativt med det, Tyskerne våre vet hva dem driver med, og dem jobber for å gjøre oss fornøyde). Så dette blir nok strålende etter de litt mer skeptiske får tygget litt på det! Husk at det fortsatt kun er er original bil dere ser på bildet. Blir nok bedre når man kan sette seg inn i det endelige produktet, kjøre hjem og bestille seg coilovers, lyktefolie, felger og eventuell M-tech/ACS/Alpina eller hva som nå enn kommer til denne modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Bilen blir sikkert good looking, men jeg liker ikke alle forandringene mtp de nye motorene samt benevnelsene 4 serie osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Husk at den kommer høyst sannsynlig ikke til å se sånn ut i det hele tatt. Blir det en coupeversjon med det beste fra F10 og E92, tror jeg nok det blir en ekstremt fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Dette er vel bare en tolkning av hvordan noen tror den blir seende ut. Tviler på at dette ligner allverdens. Vi får nok en mer elegant og "sleek" form enn dette. 4-serie betyr vel kanskje at den får egen produksjonslinje? Det kan jo bli godt nytt da. Ellers er det jo en trend at bilprodusentene spyr ut allverdens snodigheter for tiden... er vel ikke helt min smak, det blir ofte bastardisering av kjerneverdiene. 5-serie GT f.eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hehe, ser at folk griner over noe som ikke er offisielt på noen som helst måte, selvfølgelig vil BMW kunne konkurrere med de andre bilprodusentene på alle segmenter. Hvis du ikke liker den så ikke kjøp den, værre er det ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå