Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp, starter motor E39 (MED VIDEO)


sufii
 Share

Anbefalte innlegg

Og jeg har også hatt diagnose tidligere og fått feil på LMM og kamakselsensor, kan noe av det føre til det problemet? :)

Definitivt. Det er det som er problemet, og ikke starteren. Med defekt kamaksel sensor er det bare tilfeldig om motoren starter. Selv ble jeg stående langs vegen med defekt sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starteren som var problemet først, for jeg hørte definitivt starteren gå rundt uten å få noe kontakt, og så også at starteren hadde blitt dyttet ut og ene mutteren manglet. Så nå starter den, men går absolutt ikke rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet var at tomgangsregulatoren hadde løsnet fra innsuget. :) Men så flaks som jeg har så knuste ene kabelholderen på gasspjeldet, men hadde heldigvis en ekstra liggende.

Men det er en slik plate i innsuget, denne merket jeg hadde løsnet eller knust oppi der. Når jeg presset inn i det hullet der hvor tomgangsregulatoren skal sitte på innsuget så beveget platen på seg, også har jeg et annet innsuig liggende løst, og på den var denne platen fast. Når jeg startet bilen var alt greit, kjørte ned til sentrum og da kom det en slags høy tikkelyd, og denne øker med turtallet. Kan det være denne platen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...