bmwccnost Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Vil bare minne om at det ikke er aktuelt med driftebiler på dette treffet. Det er enkelt og greit pga baneleien som går betydelig opp ved slik kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Dvs at skrensing er fy fy? Jeg tar nok turen, men hvor lang tid tar det før jeg får medlemskort? Betalte 400 kroner i fjor sommer. Får de bladene og sånn. Men ikke fått noe goder eller bevis:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Dvs at skrensing er fy fy?Jeg tar nok turen, men hvor lang tid tar det før jeg får medlemskort? Betalte 400 kroner i fjor sommer. Får de bladene og sånn. Men ikke fått noe goder eller bevis:S Hm, merkelig. Send en mail til bmwccn.joachim@powertech.no og hør hvordan det ligger ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Skal gjøre det, ellers er det penger ut i luften for min del.. Men takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Skal gjøre det, ellers er det penger ut i luften for min del.. Men takk for hjelpen:) Fått fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Har ikke fått gjort det enda, skal få gjort det i dag. Og sier ifra hvordan det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Dette skal jeg klare å få med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hørtes bra ut Hvordan bil stiller dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Er det lov med andre merker en BMW på dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Jeg har lyst til å ta med meg begge bilene, må jeg da betale dobbelt? Har lyst til å prøve en runde eller 2 med de andre. Skal sende mail vedrørende medlemskap. Har ikke fått noe i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Pris er pr bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 På e30-treffet slapp dere utpå en e30 cab, Den blir hvertfall flat ved velt.. e36 cab kan dere trygt slippe utpå uten noe bøyle, de har veltebøyler som kommer opp ved velt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 blir nok vanskelig å rekke dette, men har et liiiite håp med 95% ferdig bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå