NA Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hadde gleda meg som bare til dette treffet, men med mye motgang mtp feil funnet på bilen og nå på toppen av det hele har jeg fått feil hjullager fra Turner Så, om noen har hjullager til E30 M3 skrik ut! Trenger dette sårt og er det eneste jeg mangler for å få kjørt. Edit: Er et stk lager foran jeg er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hadde gleda meg som bare til dette treffet, men med mye motgang mtp feil funnet på bilen og nå på toppen av det hele har jeg fått feil hjullager fra Turner Så, om noen har hjullager til E30 M3 skrik ut! Trenger dette sårt og er det eneste jeg mangler for å få kjørt. Edit: Er et stk lager foran jeg er ute etter Ordner det seg med lager? Er vel ikke noe standard-greier heller foran kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Ja, i dag har jeg dreid og ordna så har fått det til I tillegg sendte Turner meg nytt lager med en gang uten spørsmål, det er god service Da blir det rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Jammen det høres bra ut!.. hadde ikke du dårlige hjullager på e30meet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 ja, det stemmer. Bilen har desverre bare stått i det siste og blitt allt for lite brukt men nå kom endelig delepakka og nå i stad ble første prøvetur etter mye deler byttet med stor suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/27/nyheter/innenriks/ver/meteorologisk_institutt/regn/22708824/ ser ikke bra ut med været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 blir ikke noe på meg heller. sprekt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Tenkte å dra opp og kjøre med E30'n, men den er dessverre ikke amfibiebil, så tror vi står over. Er ikke moro å kjøre når det er så bløtt. Har dessverre ikke funnet no topp til deg sålangt Ehrnst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Noen som vet om det blir mulig å betale med kort i innsjekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Til info - jeg fikk nettopp bekreftet at det er mulig fra en av gutta fra bmwccn øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 drittvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Ta på dere en jakke, NORGE er NORGE er det noe liv der ? Jeg, sigurde36 og chrisbmw er på vei opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Blæ.. Ble såklart diverse som kom i veien for at jeg kunne dra Selv om bilen er i kjempeform, men får komme sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hadde tenkt å reise ned dit å kjøre på bane selv, men høljregn satt en effektiv stopper for det... Håper de av dere som dro hadde det toppers, selv i pøsregnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hører rykter om en smadra blå E36...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå