Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg bytta ut de gamle, morkne rutelistene rundt bakvinduene. Slik ble det:

FØR

[ Bilde ]

ETTER

[ Bilde ]

[ Bilde ]

FØR

[ Bilde ]

[ Bilde ]

MØKKETE

[ Bilde ]

Etter

[ Bilde ]

[ Bilde ]

PROBLEM?

Klarte å knekke ene bolten på selve vinduet. Må jeg skaffe ny bakrute, eller kan jeg fikse dette?

Slik:

[ Bilde ]

Lurer også på hva de 2 ledningene som var lodda fast i vinduet er til? Ser ut som noe sensorgreier på utsiden av ruta. HALP!

Hva kosta alle listene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan jo ta en liten update her da, fått bestilt noe og fått noen nye deler. Bilder kommer etterhvert.

Fått GS Performance topplager foran, med justerbar camber. Skal monteres i morgen håper jeg!

Fikk olje type 0w40 Castrol Edge i posten fra Danmark, første gang jeg har bestilt olje på nett, sparte noen kroner! Kjøpte og ny bunnplugg og kobberring til dette. (nytt filter fikk jeg med bilen)

Så her om dagen var jeg ganske stressa, dragen i heimen skulle absolutt ha med med å kjøpe nye sko på farmandsstredet (senter i tbg), så ble jeg veldig forsinka og tenkte ganske kort, så jeg kjørte inn i parkeringshuset der.

Gikk jo fint oppover der, så kjørte jeg inn på et plan, og mellom to søyler var det jo en jævel av en spiss dump som jeg ikke så. BANG sa det under, og ut rant det væske.... Var heeeeldigvis ikke værre enn at jeg må få på nytt bensinfilter og bytte de korte slangene (som er ganske morkne) inn på filteret. :) Så dette er på vei i posten nå! Ble jo dyre sko uansett, hehe. Turen ut fra senteret tok vel ca 20 minutter, så jeg konkluderte med at jeg aldri skal inn der igjen å lage kø. Ligger en liten dråpe under bilen hver morgen, så det er jo ikke store lekkasjen.

Siden jeg måtte bestille noe, og fant ut at filteret kosta 130,- på koed kontra 550,- på gs, så slo jeg til med nye innstegslister også ;)

Starter å polere felgkanten på throwing stars snart og! Og oransje blinklys på sidene er også montert.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil Kny !

Den nydelige fargen, med perfekt senk, de felgene, godt detailing håndverk og velholdt interiør

er det den peneste jeg har sett på leeenge.

Kos deg med den, litt missunnelig her nå gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig å bytte listene rundt rutene bak? Må bytte mine, ganske morkne de og.

Nei, veldig enkelt. Ligger en DIY på det inne på "Annet bil og motorprat" forumet i sticky tråden. Bare pass på å ikke skru fast mutterne til vinduet for hardt så den knekker som jeg klarte ;)

Nydelig bil Kny !

Den nydelige fargen, med perfekt senk, de felgene, godt detailing håndverk og velholdt interiør

er det den peneste jeg har sett på leeenge.

Kos deg med den, litt missunnelig her nå gitt :)

Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...