Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 En kompis har innsteglister det står M3 på Tror han skal selge dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg har 215/40 bak på mine 9" throwing star. Coiloversa er helt i bunn bak. Har ikke valsa og det subber ikke. Har noe camber bak, så da går det fint Mine er også i bunn bak, så jeg må nok ut med justeringsskruen også Men vet ikke hvor mye den utgjør for høyden da. oki, får prøvemontere litt ting og se hvor mye klaring jeg har... om det subber får det bare være, godt å pusse litt rust mens man kjører Mine er 205/45 nå, og jeg subba kun foran i skjermene ved rattutslag og fart (rundkjøringer). Men etter jeg monterte camberjusterbare topplager foran så gikk det over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 En kompis har innsteglister det står M3 på Tror han skal selge dem. Ok? Har akkurat satt i splitter nye individual lister, og jeg kjører ikke M3 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Tar du ut justeringkoppen bak blir den veldig mye lavere enn hvis du har den i. Hvis du skal det, vil jeg anbefale å ta ut hjelpefjærene foran, hvis ikke ser det ut som bilen steiler. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ok, men det er jo bare bra. Bak jeg er bekymra for egentlig. Foran så har jeg vel 4-5cm mer å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Har jo mange justerins muligheter, lell om du tar ut justeringa bak;) tipper justerina er "to delt" - så du kan dele den, om det blir for lavt, eventuelt legge i mellom gummi, blir det ikke lavt nok kan du ta vekk hele justerings muttern, samt gummi over under (som er der org, for å fjerne lyder) Tror ikke det blir noe prob - gleder meg til å se, fet e36:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 En kompis har innsteglister det står M3 på Tror han skal selge dem. Ok? Har akkurat satt i splitter nye individual lister, og jeg kjører ikke M3 hehe Haha, kunne hende du var interessert likevel Menmen Ble i hvert fall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Har jo mange justerins muligheter, lell om du tar ut justeringa bak;) tipper justerina er "to delt" - så du kan dele den, om det blir for lavt, eventuelt legge i mellom gummi, blir det ikke lavt nok kan du ta vekk hele justerings muttern, samt gummi over under (som er der org, for å fjerne lyder)Tror ikke det blir noe prob - gleder meg til å se, fet e36:D Takk for tips! Gleder meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ordner seg nok Satser på 215 bak... og justere osm en galning... Hvor lange er deres fjærer foran Kny eller Thewiz? Mine er 200mm og når jeg senker maks, må jeg komprimere så mye, at bilen blir som å kjøre på en 2x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Tror de er 200mm, ikke helt sikker. Er KW v2, men har ikke prøvd å senke mer enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Okey Er de harde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ja, men er hardhetsjustering på disse, uten at jeg har prøvd å justere på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Er samme på min... 36 nivåer Men må komprimere fjærene for at jeg skal kunne senke mot maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Hvor blir det av den nye look updaten din ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Må si jeg digger den looken ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå