Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 215/40 bak på mine 9" throwing star. Coiloversa er helt i bunn bak. Har ikke valsa og det subber ikke. Har noe camber bak, så da går det fint :)

Mine er også i bunn bak, så jeg må nok ut med justeringsskruen også :P Men vet ikke hvor mye den utgjør for høyden da.

oki, får prøvemontere litt ting og se hvor mye klaring jeg har... om det subber får det bare være, godt å pusse litt rust mens man kjører :lol:

Mine er 205/45 nå, og jeg subba kun foran i skjermene ved rattutslag og fart (rundkjøringer). Men etter jeg monterte camberjusterbare topplager foran så gikk det over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo mange justerins muligheter, lell om du tar ut justeringa bak;) tipper justerina er "to delt" - så du kan dele den, om det blir for lavt, eventuelt legge i mellom gummi, blir det ikke lavt nok kan du ta vekk hele justerings muttern, samt gummi over under (som er der org, for å fjerne lyder)

Tror ikke det blir noe prob - gleder meg til å se, fet e36:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har innsteglister det står M3 på :P Tror han skal selge dem.

Ok? :P Har akkurat satt i splitter nye individual lister, og jeg kjører ikke M3 :P hehe

Haha, kunne hende du var interessert likevel :P Menmen :P Ble i hvert fall bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo mange justerins muligheter, lell om du tar ut justeringa bak;) tipper justerina er "to delt" - så du kan dele den, om det blir for lavt, eventuelt legge i mellom gummi, blir det ikke lavt nok kan du ta vekk hele justerings muttern, samt gummi over under (som er der org, for å fjerne lyder)

Tror ikke det blir noe prob - gleder meg til å se, fet e36:D

Takk for tips! :) Gleder meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...