fanqua Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Der snakker vi fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 [ Bilde ] Bredde og innpress ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 [ Bilde ] Bredde og innpress ????? Lukter 10" med lav Et her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hei hei! Ikkeno mobbing her. Skal ha det bildet av bilen foran meg når jeg polerer kant, ekstra motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Ble meget bra det Kenneth Finnes de i 17" også? Må ha sånne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Haha elsker at folk går inn for at dette er den nye looken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Syns det var litt lite dekk, ellers ful score:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hehe, må fjerne bilde snart jeg tror jeg Nå har jeg starta oppussinga av M system felga da, dro til nærmeste coop obs for å kjøpe duxola malingsfjerner (forsto det var stedet å kjøpe det), men de hadde ikke hørt om det selvfølgelig så jeg ble servert noe som het infra. Dette var såklart crap, sto på felgen i 3-4 timer før jeg spylte av. Ikke en eneste liten antydning til å slippe lakk der Starta å skrape med en metallskrape med knivblad (lignende man bruker på platetopp over stekovnen) og fikk av mesteparten på ene felgen. Nå har jeg tatt kvelden og lagt et nytt lag med malingsfjerner som skal få stå til i morra etter jobb Fikk også nye dekk levert på døra i dag! Og nok en dekksjappe takket pent nei til å legge de på felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 hva slags dekksjapper er det du dealer med a? kan da ikke være så mye ta fatte dekk sjapper rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Duxola har slutta å lage god malingsfjerner:/ den de har nå er "miljøvennlig" så du gikk ikke glipp av noe der. Høres noe miljøvennlig ut den du fikk i også sett i tråden til 635csi? Han har funnet noe som funker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Dekksjapper som ikke vil ha kunder tydeligvis! Har vært innom tråden hans ja, men ikke fått lest så mye der, skal sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Når du finner ut hva han bruker, legg det ut her XD Jeg går til noen lokale her, og de legger alltid på dekk, selv om jobben er har... Han ler litt når jeg kommer, fordi jeg alltid har en liten utfordring XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Gjøko Basol tror jeg han kalte malingsfjernern Stikker en tur innom en byggvarehandel i morra å sjekker om de har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Basol funker som F. Prøvde det på mine M-system hjul og lakken slapp med eiin gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Var innom et par byggvarehandler i dag, ingen hadde gammel duxola eller Basol.. Så jeg kjøpte en Duxola Power Gel, jaggu funka det ikke bra! Tok et par timer, men fikk av alt Men jeg lurer på hva jeg skal gjøre med den biten som er mellom eikene? Føler det blir mye jobb å skulle polere der også. Men de er stygge, så kanskje bare lakke de sort eller sølv? Snakker om den kanten som ligger jevnt med inner"banen" som syns selv med stjernene på. FØR: Under: Etter: Kjørte bare litt med fil for å fjerne et lite hakk, og med 80 grit i dag. Skal fortsette hele dagen i morgen, satser på å få ferdig en. Har fått bilen til Glenn ned på bakken i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå