Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, må fjerne bilde snart jeg tror jeg :P

Nå har jeg starta oppussinga av M system felga da, dro til nærmeste coop obs for å kjøpe duxola malingsfjerner (forsto det var stedet å kjøpe det), men de hadde ikke hørt om det selvfølgelig så jeg ble servert noe som het infra. Dette var såklart crap, sto på felgen i 3-4 timer før jeg spylte av. Ikke en eneste liten antydning til å slippe lakk der :P Starta å skrape med en metallskrape med knivblad (lignende man bruker på platetopp over stekovnen) og fikk av mesteparten på ene felgen. Nå har jeg tatt kvelden og lagt et nytt lag med malingsfjerner som skal få stå til i morra etter jobb :)

Fikk også nye dekk levert på døra i dag! Og nok en dekksjappe takket pent nei til å legge de på felgene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom et par byggvarehandler i dag, ingen hadde gammel duxola eller Basol.. Så jeg kjøpte en Duxola Power Gel, jaggu funka det ikke bra! Tok et par timer, men fikk av alt :) Men jeg lurer på hva jeg skal gjøre med den biten som er mellom eikene? Føler det blir mye jobb å skulle polere der også. Men de er stygge, så kanskje bare lakke de sort eller sølv? Snakker om den kanten som ligger jevnt med inner"banen" som syns selv med stjernene på.

FØR:

DSC_0001-1.jpg

Under:

DSC_0014-2.jpg

Etter:

DSC_0020-1.jpg

Kjørte bare litt med fil for å fjerne et lite hakk, og med 80 grit i dag. Skal fortsette hele dagen i morgen, satser på å få ferdig en.

DSC_0027-1.jpg

Har fått bilen til Glenn ned på bakken i dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...