Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte si det, men den camberen på bakhjula der ser aboslutt ikke bra ut. Det ser ut som dekket bare er lagt inn mot bilen uten å være skrudd på.

Mtp fitmenten til han der ville jeg faktisk heller valgt 9" ET 2 <

Blir litt for mye camber etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si det, men den camberen på bakhjula der ser aboslutt ikke bra ut. Det ser ut som dekket bare er lagt inn mot bilen uten å være skrudd på.

Mtp fitmenten til han der ville jeg faktisk heller valgt 9" ET 2 <

Blir litt for mye camber etter min smak.

Kunne ikke blitt mer enig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble litt drøyt som jeg skrev :P Blir nok 2" og 2,5" ytterbaner, 9" ET6 bak. Men han hadde visst ikke valset noe, derfor han kjørte så drøy camber. Kom over en annen som kjøpte de felgene av han, og kjørte mye mindre camber med valsede buer men det ble en del poke bak da såklart.

Når jeg ser på de RF felgene, så synes jeg nesten framfelgene ser penere ut enn bakfelgene, senteret ser så lite ut med 3" breie steplips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir konge. Men som sagt før her, 9,5 et 0 skal du nok slite med, med mindre du fyrer på med syyyk strekk. Jeg kjører 10" et19 med 225 + endel camber og jeg har helt max valsede buer i tillegg. Har mere trua på 9" evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema settet funker, jeg delte mine med det settet der :)

Var å kjøpte et 12-kant sett i dag, ikke det rainbow settet jeg linka, men noen som bare kosta 20,- mer :)

Jeg bruker også biltema kopper, ikke akkurat de du linka men:p

Boltene er ikke noe prob, bare sørg for at du har skikkelig tak, ville gjort det en plass med tilgang til luft verktøy tho:)

Takk for tips, skal prøve for hånd i morgen først! Tror det blir vanskeligere å få ut senteret enn å få ut boltene. Men leste en plass at man kan ha felgen i ovnen noen minutter for at det skal løsne lettere :)

Gratulerer med nye felger, Kenneth! :) Dette kommer til å bli meget bra, husk og legg ut mange bilder :D

Takk takk! Blir nok et eller fler bilder hver gang jeg skal jobbe med de ;) Målet er å ha de ferdige med dekk i slutten av mars seinest.

Det her blir konge. Men som sagt før her, 9,5 et 0 skal du nok slite med, med mindre du fyrer på med syyyk strekk. Jeg kjører 10" et19 med 225 + endel camber og jeg har helt max valsede buer i tillegg. Har mere trua på 9" evt :)

Ja, har egentlig bestemt meg for at de blir 9" bak i første omgang og 8,5" foran, eventuelt 9" rundt hele på lang sikt :) Dekkdim på 9" blir nok 215/40, så tilpasser jeg resten med camber, buene bak er valset litt så regner med jeg skal klare å få klemt på 9"!

Starter å dele de i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mine første sett i ovnen, men måtte til med så mye makt uansett at jeg dreit i det på sett nr to:) tønna kan du mest sansynligvis banke av med en gummihammer, sentret og leppa legger du oppned i et dekk, med teppe etc under. Finner en passende trebjelke, og banker med en stor hammer - mye enklere en ovn tullet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble litt drøyt som jeg skrev :P Blir nok 2" og 2,5" ytterbaner, 9" ET6 bak.

Pussy :D

Husk at det kanskje går an å frese bort litt gods også da. Henter noen mm der.

Har tenkt den tanken også, men vil ikke det skape en svakhet i felgen? Når jeg ser bak senteret så ser det ikke ut som det er mye å skrelle bort før man er igjennom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...