Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Dummeste jeg har hørt. Lovlig dim? Det er jo orginale m5 felger du har?

Jeg hadde heller kjørt 40 profil rundt baut, samt 205 foran og 215 bak. Eventuelt 205 bak også, da får du ganske så bra strekk bak men.

Hæ? Ikke lovlig dim, aldri hørt om... Dårlig dekksjappe

Han mente det ikke var lovlig å strekke 195/45 på en 8" brei felg :P Også påpekte han at felgen min stakk for langt ut, hehe.

Jeg har 205/45 rundt nå, og foran så butter dekket borti skjermkantene ved fullt rattutslag, derfor jeg tenkte 195/45 ville passa bedre der, bak så synes jeg det ser greit ut som det er nå med 205 :)

Gratulerer med fin bil :) Hvordan var det å gå fra E46 til E36? Digg med rekkesekser vel ;)

Takk! Mye av grunnen til at jeg ville bytte var at jeg ville ha bensinsekser med manuell, så jeg synes overgangen var ganske rå mtp draget og ikke minst lyden! Men er jo en mye eldre bil, så da må man regne med mer småplukk og slik i forhold til det jeg hadde på E46'n, men det får man bare fikse etterhvert :) Jeg angrer ikke et sekund hvertfall!

Se der ja, ikke sett tråden før nå jeg. Gratulerer med et stykk nydelig E36 Kenneth :) Gleder meg til å titte på denne :D Kanskje jeg svipper innom deg på vei hjem neste helg med bilen min :)

Takktakk! Bare å komme innom når som helst, bare si ifra sånn at jeg får vært hjemme ;)

Jevlig artig å sitte på i denne bilen etter å ha kjørte golf 1.6 hele vinteren og har jo bare en 318 selv :D

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som hadde E46 323i Coupe? I såfall hvis det var deg, så faller denne i gode hender!

Denne er så tøff, er noe for seg selv denne bilen, utrolig pent eksemplar! :applause:

Her er tråden om gamlebilen min: viewtopic.php?f=6&t=168495

En upgrade jeg hadde vurdert hvis jeg hadde hatt denne er M50 innsug :)

Skal bare bli ferdig med å fikse småplukk, og div. så blir det nok noen performance oppgraderinger etterhvert! Blir nok ikke i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og Glenn kosa med bil! Fikk rensa bagasjeromsmatta grundig, vaska og polerte reservehjulsbrønn og la på litt Swissvax nedi der! Vaska også reservehjulet som jeg tror må byttes ut, da det ikke vil passe bilen hvis jeg punkterer :P

Spraya på litt C&G Green clean på ene setet og fant ut at det var litt mer skittent enn jeg trodde. Så da ble det en kjapp vask av setene også, imens jeg venter på et skikkelig rensemiddel fra Swissvax som de ikke hadde på lager :/ La på litt leather milk på skinnet også etter vasken/rensen. Blir en full rens av interiør uka etter påske, da skal alle seter ut og teppe skal renses, og skinn behandles!

Avslutta med et lite foamparty før jeg og Glenn cruisa en tur på Nøtterøy i cab'en hans ;)

Hjulbrønn etter litt shine:

qfh1wyqp5k6se8u7hqxl.jpg

Littegrann skittent:

5275qtm34kub07k3gk1h.jpg

Liten 50/50 av setene, her er ryggen vasket og sitteputa urørt:

cexi26fp3iztmqe1b8s9.jpg

Foamparty!

ipxmtzjftx0bzo2lbjoh.jpg

Stemningsbilde av gårdsplassen min:

t5zl3hao9sav7huf971i.jpg

gohwbelt76woprat0cpe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...