Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg er usikker på, de sorte med gullskrift er lettest å få tak i ser det ut som. Men må bestemme meg for farge på senter før jeg bestemmer meg for emblemer tror jeg :) De jeg har nå må byttes ut, det er hvertfall sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice framgang her, bilen din blir nok grei å hvile øya på til sommeren ja :) Husker jeg prøvde denne da Tore hadde den, fikk kjørt seg greit da :evillol:

Ang felgene dine ville jeg kjørt hvite sentere, gullskruer og gullmutter med sort merke og gullskrift ;) Det tror jeg hadde blitt porrigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice framgang her, bilen din blir nok grei å hvile øya på til sommeren ja :) Husker jeg prøvde denne da Tore hadde den, fikk kjørt seg greit da :evillol:

Ang felgene dine ville jeg kjørt hvite sentere, gullskruer og gullmutter med sort merke og gullskrift ;) Det tror jeg hadde blitt porrigt!

Hehehe, tviler ikke :P

Jeg skal nok ikke lakkere de hvite, lakkerer muligens en safe farge også plastidipper de hvite isåfall (så det er lettere å selge senere). Gullskruer på vei, men gullmutter blir nok fort litt dyrt med det første. Sendte mail til noen som solgte 1/2 height gullbelagte muttere, kosta 4k +moms uten emblemer.. Vet ikke om det blir så bra med gull-eloksering av de jeg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å lakke dem i fargen du liker best ;) Har man først kjøpt gromme felger så er det kjedelig å måtte begrense seg for hvordan de skal bli seende ut mtp. videresalg i fremtiden. MEN, jeg kan forstå deg litt også, hehe..

YOLO (hahaha) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å lakke dem i fargen du liker best ;) Har man først kjøpt gromme felger så er det kjedelig å måtte begrense seg for hvordan de skal bli seende ut mtp. videresalg i fremtiden. MEN, jeg kan forstå deg litt også, hehe..

YOLO (hahaha) :P

Kunne ikke sagt meg mer enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig? vet det er flere her på forumet som har , og skal sende bolter til eloksering, regner med det er et god alternativ til å kjøpe nye gullbolter i hvertfall. og de heter jo "gull"eloksering. Men kan du ikke sende en mail til vestbygalvaniske (som jeg tror de heter -google) og spørre om noen bilder eller noe da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "gull"-elokseringa blir ikke helt som bolter som er gullfarget i utgangspunktet mtp. glans og farge, men som Diohrvik sier så er det et godt alternativ til å investere i nye originale bolter :) Vestby er rimelige synes hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående gull elokseringa så gjaldt det egentlig sekskantene i midten av RS'ene der senterkoppene sitter, har allerede bestilt nye gullbolter. Så jeg fikk et bilde fra vestby galvaniske hvordan det vil se ut med gull-eloksering, og jeg takket pent nei men prisen var jo uslåelig, 200 kr for å eloksere alle 4. Det blir mer regnbuefarget enn gull. Så jeg har bestemt meg for å bare polere opp de jeg har speilblanke.

I dag har jeg bestilt meg nye senterkopper (emblemer)! :)

Og så langt har jeg kommet med pussinga av sentermutterne:

Før og Etter

37zhonsm017w6xkvtstn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå, etter Gasolin sitt poleringskit: DSC_0017_zpsb380a87a.jpg

Det er fortsatt noen "swirls" igjen som jeg ikke får bort.. Ifølge bruksanvisningen som fulgte med skulle den grove pastaen klare å polere opp fra 400 papir. Jeg har gått opp til 1200. Er det fordi jeg bruker drill for å polere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være?

Jeg fikk bedre resultat når jeg brukte maskin tho. Syns de var et helvette å få blanke, enda ikke fornøyd med mine. Pussa de alt for mange ganger:/ vet ikke om det er tolmod som er problemet. Brukte ikke gasolin kitet jeg da, men gikk til 1200 vått.

Så bra ut hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...