Kny Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Det jeg er usikker på, de sorte med gullskrift er lettest å få tak i ser det ut som. Men må bestemme meg for farge på senter før jeg bestemmer meg for emblemer tror jeg De jeg har nå må byttes ut, det er hvertfall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Nice framgang her, bilen din blir nok grei å hvile øya på til sommeren ja Husker jeg prøvde denne da Tore hadde den, fikk kjørt seg greit da Ang felgene dine ville jeg kjørt hvite sentere, gullskruer og gullmutter med sort merke og gullskrift Det tror jeg hadde blitt porrigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Nice framgang her, bilen din blir nok grei å hvile øya på til sommeren ja Husker jeg prøvde denne da Tore hadde den, fikk kjørt seg greit da Ang felgene dine ville jeg kjørt hvite sentere, gullskruer og gullmutter med sort merke og gullskrift Det tror jeg hadde blitt porrigt! Hehehe, tviler ikke Jeg skal nok ikke lakkere de hvite, lakkerer muligens en safe farge også plastidipper de hvite isåfall (så det er lettere å selge senere). Gullskruer på vei, men gullmutter blir nok fort litt dyrt med det første. Sendte mail til noen som solgte 1/2 height gullbelagte muttere, kosta 4k +moms uten emblemer.. Vet ikke om det blir så bra med gull-eloksering av de jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 enig med FTE, mine hadde blitt hvite om jeg skulle tatt de igjenn:p kan ikke skjønne hvorfor gulleloksering ikke skulle bli bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Blir ikke det mer sånn bronseaktig farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg foreslår å lakke dem i fargen du liker best Har man først kjøpt gromme felger så er det kjedelig å måtte begrense seg for hvordan de skal bli seende ut mtp. videresalg i fremtiden. MEN, jeg kan forstå deg litt også, hehe.. YOLO (hahaha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg foreslår å lakke dem i fargen du liker best Har man først kjøpt gromme felger så er det kjedelig å måtte begrense seg for hvordan de skal bli seende ut mtp. videresalg i fremtiden. MEN, jeg kan forstå deg litt også, hehe..YOLO (hahaha) Kunne ikke sagt meg mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 mulig? vet det er flere her på forumet som har , og skal sende bolter til eloksering, regner med det er et god alternativ til å kjøpe nye gullbolter i hvertfall. og de heter jo "gull"eloksering. Men kan du ikke sende en mail til vestbygalvaniske (som jeg tror de heter -google) og spørre om noen bilder eller noe da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Ser jo unektelig fett ut Kenneth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Sendte mail til vestby galvaniske og hørte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Den "gull"-elokseringa blir ikke helt som bolter som er gullfarget i utgangspunktet mtp. glans og farge, men som Diohrvik sier så er det et godt alternativ til å investere i nye originale bolter Vestby er rimelige synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Angående gull elokseringa så gjaldt det egentlig sekskantene i midten av RS'ene der senterkoppene sitter, har allerede bestilt nye gullbolter. Så jeg fikk et bilde fra vestby galvaniske hvordan det vil se ut med gull-eloksering, og jeg takket pent nei men prisen var jo uslåelig, 200 kr for å eloksere alle 4. Det blir mer regnbuefarget enn gull. Så jeg har bestemt meg for å bare polere opp de jeg har speilblanke. I dag har jeg bestilt meg nye senterkopper (emblemer)! Og så langt har jeg kommet med pussinga av sentermutterne: Før og Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Og nå, etter Gasolin sitt poleringskit: Det er fortsatt noen "swirls" igjen som jeg ikke får bort.. Ifølge bruksanvisningen som fulgte med skulle den grove pastaen klare å polere opp fra 400 papir. Jeg har gått opp til 1200. Er det fordi jeg bruker drill for å polere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Det der blir sprøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Det kan være? Jeg fikk bedre resultat når jeg brukte maskin tho. Syns de var et helvette å få blanke, enda ikke fornøyd med mine. Pussa de alt for mange ganger:/ vet ikke om det er tolmod som er problemet. Brukte ikke gasolin kitet jeg da, men gikk til 1200 vått. Så bra ut hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå