Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Det der blir sprøtt! :D

Satser på det ;)

Det kan være?

Jeg fikk bedre resultat når jeg brukte maskin tho. Syns de var et helvette å få blanke, enda ikke fornøyd med mine. Pussa de alt for mange ganger:/ vet ikke om det er tolmod som er problemet. Brukte ikke gasolin kitet jeg da, men gikk til 1200 vått.

Så bra ut hvertfall:)

Ok, jeg prøvde å polere litt ekstra lenge på ene siden, men det ble ikke noe bedre enn de andre. Så tror jeg sier meg fornøyd enn så lenge jeg, de er blanke hvertfall og 1000 ganger penere enn de var :P

[ Bilde ]

Ser jo unektelig fett ut Kenneth! :D

Du må ikke finne på å gjøre noe slikt med felgene dine som dette her. Det ser jo ut som hatten til en hoffnarr! #-o

De blir ikke sånn nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle ferdig polert og tipper jeg får de nye emblemene iløpet av neste uke:)

20130215_183751_8_bestshot_zps6bbd9995.jpg

Og sist jeg vasket bilen begynte plasti dip'en på nyrene og flasse av, så da fjernet jeg den helt. Blir sorte igjen iløpet av våren tipper jeg ;)

Lite vinterbilde fra Samsung S3'n!

20130216_073011_5_bestshot_zpsffd1a290.jpg

Vurderer på om jeg skal lakkere innertønnene techno-violet eller sorte.. Man ser de jo ikke uansett, og jeg skal lakkere en annen "mod" på bilen samtidig så kunne kanskje blitt billigere mtp fargeblanding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da fikk jeg ENDELIG ytterringene og skruene, emblemene fikk jeg for en ukes tid siden :) Måtte jo selvfølgelig prøve å sette de sammen. Skal levere innertønna og senter til lakkern forhåpentligvis på torsdag! Har ikke heeeeelt bestemt meg for farge på senteret enda... Ble usikker når jeg så hvordan de ble med org. farge på senteret :P

qk9yzc57srfac0f6a1u8.jpg

biymb3qkre7u197pjaik.jpg

c1nv2boexz1ejydl1h7v.jpg

u62k2170z4hoi10jmkwa.jpg

Et lite bilde av hvordan de så ut før:

huwt3l4yfjf0ka7kln8o.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Det funker bra det, har holdt i ett år ca. Og bilen har gått gjennom en DEL vask siden da, nesten overrasket over at den ikke har løsnet før ;)

Ok! Har en kompis som tenkte å "plastidippe" E39n om til Shadowline :) Var det høytrykkspyler eller når du gikk over med svamp det løsnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da jeg tørket bilen med microfiberhåndkle jeg merket at den løsnet :) Du får ikke høyglans shadowline slik som originalt med shadowline med plastidip, den er matt i fargen.. Mulig man får en slags plastidip klarlakk også, det aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...