Tzunami Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hehe ser hva du mener du skulle hatt deg en 320ia som DD lowrider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 hehe, hadde vært digg med 2 biler ja. Men er nok ikke noe alternativ nå dessverre, skal selge hus å flytte i leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ser fantastisk ut på veien! Møtte deg ved Vestskogen i den lille grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Morro å bli lagt merke til, får en noen øyne etter bilen av og til når jeg kjører rundt ser jeg, både negativt og positivt. Ser ofte folk i bakspeilet mitt som illustrerer med henda den negative cambern min bak, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hehe. Det er bare apekatter og misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Hehe ja. I går sto jeg side ved side i et lyskryss med en fyr på motorsykkel (jeg hadde vinduet oppe), så ropte han til meg, pekte på felgene og ga tommel opp Har skjedd noen ganger tidligere også, det er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Da var visst plutselig denne solgt Den har nok havnet i gode hender da, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Gratulerer og kondolerer med salget av en de fineste E36'ene jeg vet om! Håper du kommer like sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Jeg kan skilte som ny eier av denne, så den er da i det minste fortsatt blant bimmers-folket. slapp av Kenneth, den skal få det så godt hos meg atte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Ser fram til å følge med hva som skjer videre! Tviler ikke på at den får det godt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Solgte du med bbs felga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Hva blir neste steg? 316 min? Hva fikk du for den? Eller er det en statshemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå