Polardego Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Vi har etterhvert blitt veldig gode på sett fra de helt rimeligste og opp til god middelklasse, men nå vil vi ha en bit av preminum-markedet og satser knallhardt på H&R sine produkter. Vi har som målsetning å bli Norges største H&R forhandler i løpet av 2 år. H&R leverer til de alle fleste modeller: Senkefjærer Suspention-kit Monotube Coilovers Twintube Coilovers Antirollbar-kits Spacere Prisene på senkefjærer har gått betydelig ned fra importør og det kommer dere kunder til gode. Vi oppdaterer webshop med de nye prisene så raskt det lar seg gjøre, men skal du ha en hyggelig pris på H&R fra oss så sender du oss en forespørsel: bestilling@partsandretards.no eller 64 94 18 30 HUSK!!! - Dere for 10% rabatt hos oss i tillegg til en god utgangspris. Vi svarer mail nesten hele døgnet såfremt vi har en PC tilgjengelig.
Bmw mann Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Pris på et kit til 528iat e39 ? Ønsker noe senk. 20/10, går det ? Ønsker å beholde litt komfort. Hva kit har du?
Polardego Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Pris på et kit til 528iat e39 ? Ønsker noe senk. 20/10, går det ? Ønsker å beholde litt komfort.Hva kit har du? H&R senker 40mm foran og 15mm bak om du ikke har M-tech, med M-tech er det 30mm foran og 15mm bak. Koster kr. 2590,- minus 10% rabatt.
Bmw mann Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Har ikke m-tech nei.. Prisen er god, men blir for mye med 40 i senk fremme..
Polardego Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har ikke m-tech nei.. Prisen er god, men blir for mye med 40 i senk fremme.. Det er ikke veldig mye på E39, men senkesett må jo helst senke litt. Men hva med senkeskåler? De senker ca. 10-20mm. foran.
Bmw mann Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Akkurat kjøpt bilen, aldri hatt e39 før så usikkerpå hvor mye 40 tilsvarer på den. Har en e36 som er senka 40 og det passer den, men hvis det betyr at e39`n blir like lav så er ikke det like bra da det er alt for masse farts humper hvor jeg bor.. Senkeskåler kan gå fint. Kan ha det fremme og H&R bak.. Er det kun fjærer for den prisen eller er det med dempere ? På E39 er det vel noe luftstyring hvis jeg ikke tar feil ? Mulig jeg får feilmelding om jeg senker den ? En kompis av meg fikk nemlig det..
Polardego Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Akkurat kjøpt bilen, aldri hatt e39 før så usikkerpå hvor mye 40 tilsvarer på den. Har en e36 som er senka 40 og det passer den, men hvis det betyr at e39`n blir like lav så er ikke det like bra da det er alt for masse farts humper hvor jeg bor.. Senkeskåler kan gå fint. Kan ha det fremme og H&R bak.. Er det kun fjærer for den prisen eller er det med dempere ? På E39 er det vel noe luftstyring hvis jeg ikke tar feil ? Mulig jeg får feilmelding om jeg senker den ? En kompis av meg fikk nemlig det.. Ikke alle E39 som har luftfjæring, men det er jo greit om du sjekker før du bestiller sett Desverre så kan vi ikke bare selge fjærer bak og senkeskåler. De fleste oppgir 40/20 som senk på E39, har ikke sett noen som har mindre.
Bmw mann Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Ok, får høre litt rundt å se. Muligens det da blir et kit. Skal få sjekke dette med luftfjæringen
Polardego Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Mulig å skrape sammen noe til E30 IX stasjonsvogn? Kun til sedan.
Kvasi Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Mulig å skrape sammen noe til E30 IX stasjonsvogn? Kun til sedan. Hva da, og til hvilke priser? Nekter å tro at det er så stor forskjell på sedan og touring.
e34bmw535i Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Har dere kvalitet fjører til 535i e34 sedan? Og mulig å sette på H&R/Eibach fjører feks på supersport dempere? Og blir det et bra resultat? Siden var ikke så førnøyd med supersport fjørene...
Polardego Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Mulig å skrape sammen noe til E30 IX stasjonsvogn? Kun til sedan. Hva da, og til hvilke priser? Nekter å tro at det er så stor forskjell på sedan og touring. Det er forskjell bak i allefall.
Polardego Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Har dere kvalitet fjører til 535i e34 sedan? Og mulig å sette på H&R/Eibach fjører feks på supersport dempere? Og blir det et bra resultat? Siden var ikke så førnøyd med supersport fjørene... H&R koster 2790,- minus 10% rabatt for kun fjærer, hvordan det blir med dempere fra Supersport vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå