espulus Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 En kompis av min far ringte meg forleden og lurte på hvor mye han kunne forlange for felgene han skal selge, og jeg sa jeg skulle sjekke litt.. Men, jeg finner ikke eksakt modell på nettet (tror jeg ikke), så jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg litt med dette? Som det står i topic, er de av merke AEZ. http://wheelsworldwide.co.uk/img/wheels ... _bpf-l.jpg De er nesten prikk lik disse.. Mulig det er disse og.. Uansett, noen som har noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kan ikke huske andre AEZ enn de der. Er vel ikke ATS da som er ganske like? ATS Victory ATS Superlight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 AEZ Xylo du tenker på? Bra kvalitet på felgene, men ikke verdt allverden. Spørs på tilstand, samt hvilke dekk som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jepp! Fant ut navnet rett etter jeg postet tråden! Aez Xylo. Lå vel på rundt 1500 pr felg (nypris). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå