SundsfjordsBMW Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hei folkens! Er det noen her på forumet som vet om det finnes en bok/hefte om alle Bmwer som er laget fra start til idag???Helst på Norsk(tysken sitter dårlig hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Du har boka Historien om BMW. Sitter med den her, og den starter med Bmw's tilkomst i 1916, og frem til 2004. Flott bok, med bra info og fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk for svar. Fant en på nettet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 jeg har en slik bok. fra den første modellen og alle fram til og med første generasjon x5. 458sider. ISBN 3-8290-0657-8 Det er gode bilder og litt tekst om det mest essensielle om hver modell. Er skrevet på tysk, fransk og engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Suverent! Hvor fikk du tak i den boka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har bl.a en dansk utgave av denne boken. Den er fornuftig skrevet og det er mange fine bilder. Boken omfatter samtlige modeller frem til og med E60/61. http://www.amazon.co.uk/BMW-spektakul%C ... 87&sr=1-23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Suverent!Hvor fikk du tak i den boka ? Jeg fikk den i presang for nærmere 10 år siden. Søker man på ISBN nummeret dukker det opp diverse sider som har den til salgs. Her er linken til en jeg fant. Både ny og brukt. http://www.abebooks.com/servlet/SearchR ... 3829006576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Tusen takk for hjelp! da skal jeg prøve å få bestil derifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det finnes også en britisk dokumentar som omhandler de fleste (muligens alle også, men jeg har ikke sett hele) bilene, samt historien. Den heter "the story of BMW" og ligger på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå