Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Deilig med flott påskevær!

Tenkte jeg skulle teste ut hvordan det ville se ut med 18´ orig M-sport felger fra M5 E39 som jeg hentet tidligere i år i Tyskland. Tror det ble litt for stort og nytt til den bilen. Liker egentlig best de skrudde BBS felgene til akkurat denne bilen.

Få høre hva andre syntes:) alltid hyggelig med muligheter...mulig Alpina 17´kan være pent?

3ekz8jmwpwt1w8agj7vn.jpg

tcr6aq3hatjnumsu95eq.jpg

e2vl7cwnf7qhes6lma3q.jpg

y9hzdutgyrxqwwpl55cv.jpg

v4efgi05bqniz9lpuwwr.jpg

Skal ikke bry meg med tråden din, men sånn blir det med 17" alpina

1qxcztpc3ibninqaq8q0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første. DU har for mye kit. og for stor tilgang på fete bmw`er. Dette er jo perverst.

Det sagt så liker jeg egentlig parallell felgene. Jeg har dem til min egen e39 og de er favorittfelgene mine til bmw i tillegg til style 32 brilliantline felgene (som jeg har på vinterdekkene til bmw`en). Men jeg har jo sett bilen din i virkeligheten og må innrømme at den ser helt klart barskest ut med de orginale bbs felgene kombinert med den sterke rødfargen. Det ble en annen mer classic look over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første. DU har for mye kit. og for stor tilgang på fete bmw`er. Dette er jo perverst.

Det sagt så liker jeg egentlig parallell felgene. Jeg har dem til min egen e39 og de er favorittfelgene mine til bmw i tillegg til style 32 brilliantline felgene (som jeg har på vinterdekkene til bmw`en). Men jeg har jo sett bilen din i virkeligheten og må innrømme at den ser helt klart barskest ut med de orginale bbs felgene kombinert med den sterke rødfargen. Det ble en annen mer classic look over det!

Er langt på vei helt enig med deg i at de originale BBS passer godt til E34 og enda bedre til fargen. Blir nok å bytte tilbake til BBS. Så får jeg se til uken om jeg får på Hartge felger, se hvordan det blir seende ut:) Spennende med litt ulike alternativer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke selge M-par'ene til meg da? ;)

Hehehe, jaa mulig:) Tror eller synes 18´ blir for stort på e34... hvertfall så ble den ikke bedre å kjøre...mulig jeg måtte ha gått ned i dimensjon på de for at de skal bli behaglige å kjøre med. De stammer fra vår Alpina B12 6.0 som vi fikk med oss vinterdekkene på. De var nesten aldri kjørt med men følgte bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det ser jo unektelig bra ut, men det er ikke utenkelig at man mister litt komfort på det.

18" er ihvertfall en komfortabel dim på E38. ;)

Ser forøvrig veldig frem til bilder av den B12en. Tror en slik står bortimot helt på toppen av ønskelisten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg legger jeg ut en lite bildet av B12´en:) Skal legge ut en tråd om den til uken så får vi se hva folk syntes om den. Dette er altså nummer 9 :)

Var en tur ute i kveld å luftet den, fylte litt godbensin og ny olje:) klar for sommeren!!

n7ge3lmmtn587q6yjr1m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg legger jeg ut en lite bildet av B12´en:) Skal legge ut en tråd om den til uken så får vi se hva folk syntes om den. Dette er altså nummer 9 :)

Var en tur ute i kveld å luftet den, fylte litt godbensin og ny olje:) klar for sommeren!!

n7ge3lmmtn587q6yjr1m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...