BernhardB Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Da var det på tide med en liten S&S fra min side igjen. Denne gangen er det ingen bil som taes, men derimot interiøret som trengte å strekkes opp litt. Interiøret sitter i en 1985 modell BMW E28 M5 og det trengte en real strekk. Baksetene så omtrent ikke ut til å være rørt siden det var nytt, men baksetene hadde en merkelig rødfarge i seg som var vanskelig å få vekk. Produktliste ble som følger: 6 x forskjellige skinnbørster. 4l Scholl Spam 0,5l Swissvax Leather Cleaner Forte 0,5l Swissvax Leather Cleaner 250ml Leather Master Strong Cleaner En haug med mf. Masse gummihansker. Zippo Lighterbensin 3 x Swissvax Leather Healer pad Swissvax Leather Healer sort Swissvax Leather Milk. Tidsbruk: 27 timer. Setene så ut som dette før start: Det var ekstremt mye arbeid med disse setene da det var gammel og inngrodd møkk som satt veldig godt fast.. Alle setene ble renset møysommelig 5-6 ganger for å få de helt rene. Tilstand etter rens: Her holdes det på med Lighterbensin for å fjerne fettstoffer for å gi skinnfargen bedre heft: Skinnfargen ble påført med svamp og lagt i 2 lag med 48 timer herdetid imellom før Leather Milk ble påført etter ca 72 timer.. Dessverre så har det sneket seg med noen små støvkorn på ferdigbildene. På det ene bildet hvor nakkestøttene ikke er i lik "farge" som resten av stolen er det pga at disse ikke var ferdige enda: Bildene er tatt av Joachim Næss.. Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ganske ekkelt og se hvor strøkent alt du gjør blir.... Skulle hatt farga opp noe på setene mine også.. Og skal bortom dere snart å ha noe polish, så får høre med deg om noen tips da tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Nok en gang strøkent arbeid utført ja! Morsomt for en uvitende og se hva tålmod, arbeidstimer, peiling og skikkelige produkter kan gjøre Fortsett og del arbeidet du/dere gjør.. Virkelig sansen for slike tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 strøkent stykke arbeid tydelig at her er det yrkesstolthet. synd du ikke bor nærmere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Bare å komme det Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Er det noe Mr. Bernhard har så er det yrkestolthet for det han driver med..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Det var hyggelig sagt Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hei. Har akuratt samme interiør i e28n min. Hvor mye vil du ha for og gjøre dette med mitt interiør? Mvh jørgen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Går disse produktene like godt til min skinnsofa i stua? Trenger å fikse opp de. Har kjøpt et kit fra møbelbutikken, men syntest det fungerte heller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Må bare skrive noe for og lese alt etterpå, for dette så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 For ett resultat! Trodde ikke det gikk ant å berge noen seter så bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Må nok prøve å gjøre noe sånt på mitt interiør også men trur faktisk jeg har bedre utgangspunk. Kjempe bra jobb hvertfall stå på! vi likære! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 har du litt mer info om den lighterbensinen som du brukte å rense med?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Nydelig stykke arbeid Bernhard. Noen er født med ski på beina men du nok er født med nøysomhet og tålmodighet så det holder. Hylle: Er nok sikkert vanlig Zippo fluid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Takk for mye hyggelige tilbakemeldinger Dette kan selvsagt brukes på alt som er laget av skinn. Zippo lighterbensin stemmer bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå