Mr. Alpina Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kjøpte meg da denne bilen i juli 2011, den var da meget standard. Dette er da min første bil, meget fornøyd men har hatt litt småfeil med den dessverre. Kan vel ikke alltid være perfekt! :/ Ting som har blitt gjort: Mtech 2 kit Remus powersound potte med DTM stuss EVO II speil med carbon look og led lys koblet til coupe lys Angel eyes koblet til coupe lys Carbon GTR panser Carbon CSL bakluke Carbon front grill Carbon bakrutesenker Carbon splittere Carbon interiør Smoke farget LED blinklys Shadowline på vinduslistene Coilovers Litt diverse andre små detaljer inni og utpå KN kon filter Dynavin D99 Android spiller med Rockford sub baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 bilen din har blitt veldig bra! nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehe, jo takk for det du! Orientblå fargen er en fin farge ja Ådland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hehe, jo takk for det du! Orientblå fargen er en fin farge ja Ådland? jess, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 HVorfor har du koblet angel eyes på coupelyset? Må du kjøre med coupelyset på hele tiden for at de skal funke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Nei, angel eyes og lysene i speilene slår seg på når jeg låser opp bilen med fade in og ut Har en video her av min, men med litt dårlig lys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Flott bil du har! Hva er framtidsplanene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk for det du På denne mener du? Er ikke så mye igjen, som sagt har noen carbon splittere som jeg må få montert, bytte rutesenkeren ut i carbon og nye felger kanskje, men vurderer å bare beholde dem jeg har. Holder på å få godkjent coilovers også nå. Ellers kommer jeg ikke på så mye annet jeg kan gjøre, utseende messig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Syns du skal skifte den bøyde eksospotten. Syns rett e mye finere ( ser ikke så jalla ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Gikk for DTM look på den For sent å bytte nå, måtte nesten punge ut 2k bare for den stussen :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Pen og clean bil, thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Alpina Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Litt mer bilder! Bilen er så å si ferdig utseende messigt utpå hvertfall. Neste er Dynavin spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Fin bil! Veldig lik min, bare jeg har facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå