evi Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Nå har jeg akkurat kjørt rundt på noe drithæslige trøndere, og da hjalp det akkurat ikke på humøret at bilen begynte å kødde.. For det første så kutta servoen når den følte for det, for å plutselig begynne å virke igjen etter en stund. Masse olje, så da vet jeg egentlig ikke mer om servoer. Noen forslag? Det andre den gjorde var å fuske litt. Ett par ganger når jeg ga på. Etter 10 mil så begynte den plutselig å ikke gi respons når jeg ga gass, tok gjerne 5-10 sekunder før det skjedde noe. Slutta like plutselig som det kom. Gikk fint 5 mil etter det uten at det skjedde. Virka som den ikke fikk bensin.. Noen forslag her? The obvious? Ideer hadde vært flott.
evi Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Den har gjort slik med ett par måneders mellomrom siden jeg kjøpte bilen. Koster sikkert ikke skjorta for en brukt en..
evi Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Servoen kutter når det spruter vann under bilen, og kommer tilbake når motor går på høyere turtall. Kan være reima?
M|Fjeld Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Setter en finger på reima, stram den så blir det fort noe helt annet
evi Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Yes. Begynte å se et mønster når jeg var ute og kjørte ista. Skal sjekke når jeg kommer hjem
evi Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Stemmer det ja Skal prøve med reima i morra.
evi Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Er reima som er slakk. Orker ikke å fikse den enda, da formen ikke er helt på topp etter en litt mislykket kveld på byen i går..!
Kristiansan'årn Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Surt føler du har hatt noen problemer med denne :/ men duu! keep yåå shizzzle together! ikke gi opp!!!
evi Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Har vært litt motgang.. Lærer en del, og den blir forhåpentligvis bare i bedre og bedre stand. Litt kjett nå som jeg er student og ikke har inntekt. Brukt for mye tid og penger på den nå til å noen gang kvitte meg med den
Clausfox Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Deg je møtte i breiligsvingen? på onsdag ca kvart over 3! Edit je kjørte en diamantsvart e34.
evi Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Hvor er det a? Husker jeg møtte et svart e34 her om dagen. Tror jeg hilste
Clausfox Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Hvor er det a? Husker jeg møtte et svart e34 her om dagen. Tror jeg hilste Er i den svingen der det er Jostad elektiske, etter GK rør! før statoil kopperud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå