Gå til innhold

Takza's E34 535i

evi
 Share

Anbefalte innlegg

Her står'n, klar for en ny økt :)

j04a.jpg

Imponerde leveringstid på clutchen med DHL!

qt76.jpg

Eksosen nede, igjen. Begynner å bli ganske rutinert på den prossessen nå..

fxom.jpg

0r2b.jpg

Varmedekselet til katalysatoren måtte desverre bli erklært dødt..

7y72.jpg

En stykk skruglad trønder ville bli med.

ecpz.jpg

Og en litenstund etterpå var girkassa ute.

6n2g.jpg

Clutchen var like fin som når jeg satt den inn brukt for ett år siden. Den skal jeg ta vare på :P

Hardykoblingen derimot, hadde fått seg en reel gjennomgang.

qbiq.jpg

65l9.jpg

Mellomakselen satt knapt fast i girkassa. Ikke rart bilen oppførte seg som den gjorde :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 hardy og clutch ferdig montert. Ble noe annet å kjøre med den clutchen ja. Må være mye mer brutal for at det skal bli fine giroverføringer. Hele bilen rister om man slurer for mye på clutchen uten å møte med gassen :P

Gjør meg ingenting tho, har kjørt med det i to dager nå og begynner å bli vandt med det.

Fant også eksoslekkasjen min ved bakpotta. Den holdt på å løsne i bakkant på grunn av hull rundt sveisene. Midlertidig fiks ble strakrør fra midtpotta og bak.

Bilder kommer så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy med nye ting på bilen.

Jeg har en dunking når jeg tar ut og inn clutchen.Dette skjer også hvis jeg kjører sent og slipper speedpedalen,kommer et dunk under bilen.Er dette et symptom på hardykopling som bør byttes eller er det andre ting?

Litt off topic fra meg,men føler du har rotet litt under bilen din i det siste og kunne kanskje gi meg en pekepinn. :)

Ellers vil jeg si at bilen din ser fin ut og blr passet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kommer alltids noe nytt. Jeg må fikse et annet oppheng enn patentbånd. Rister noe jævlig når bilen drar tungt.. :P

Men ja, kan være hardy'n. Bare jekk den opp (husk bukker) og se på den om den ser sliten ut. Hardykobling er byttet på en time eller to, så det er ikke noe stress :) Tror det kan være greit å sette inn M5 hardy, da den generelt virket mye mer solid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kommer alltids noe nytt. Jeg må fikse et annet oppheng enn patentbånd. Rister noe jævlig når bilen drar tungt.. :P

Men ja, kan være hardy'n. Bare jekk den opp (husk bukker) og se på den om den ser sliten ut. Hardykobling er byttet på en time eller to, så det er ikke noe stress :) Tror det kan være greit å sette inn M5 hardy, da den generelt virket mye mer solid.

Ang hardy så er den en fyr på finn som lage alu hardy med poly foringer. 900kr for min 540, skal handle den når min skal skiftes ut ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hardy så er den en fyr på finn som lage alu hardy med poly foringer. 900kr for min 540, skal handle den når min skal skiftes ut ;)

Nice! Betalte 1300,- for orginal M5 hardy på Sulland. Ryker den blir det noe sterkere :P

Hardy'n på plass

shfrdc7anstj7z3zae39.jpg

Litt sliten bakpotte

hl1tfv9l74vl55ds0twl.jpg

Midlertidig jalla løsning

w03uxoviy0ih56hf9he3.jpg

Stemningsbilde fra instagram :)

p6f9pytgfbwmg91jk68k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...