John90 Skrevet Oktober 29, 2013 Skrevet Oktober 29, 2013 Måtte jaggu sjå over 2 ganger på di skiltene dine. På min 535, 1990 modell har eg bn68535! og en kompis hadde bn68536 på sine skilt. Også en 535. Hadde vært noe og samlet alle 3
evi Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Haha, nice Tror MichaelW sin 535 også har BN68xxx! Tydeligvis en populær tid å importere 535'er på. Har hatt en liten økt nå. Gjort litt videre på bremserør, demontert forstilling på førersiden, og montert topplagre, samt smurt de godt inn. Få bilder, men her er nå ett (med god-boka i bakgrunn): Marionette reagerte på dette 1
evi Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Yes! Den har vært litt for høy litt for lenge nå. Har fått gjort en del, og det nærmer seg at den kommer på hjula igjen!! Endelig :luv: Drev med forstillinga her om dagen.. De styrekulene sitter noe jæææævlig hardt! Fikk de nå av til slutt.. Fått montert løst det meste nå. Funnet ut at jeg må skaffe meg nye bolter til kalipperen.. De glemte jeg jo selvsagt å bestille også. Når jeg monterte de stålomspunnede slangene foran så synes jeg det ser feil ut. Vil ikke skrus lenger inn enn dette. Noen som vet noe? Hmm.. Demontere emblemmet? Sitter jo feilmontert fant jeg ut etter å ha lest i Svegis sin tråd. Fått festet bremserørene også nå. Endte opp med å skjære av de tappene som er der fra før og borre opp hull. Setter skrue gjennom med hettemutter på undersiden. Om det skal skiftes igjen noen gang er dette mye enklere å demontere! Kommer mer i morgen
Michaelw Skrevet November 2, 2013 Skrevet November 2, 2013 Dette er lekkert! Stå på likte festeanordningen for bremserøra, tror jeg skal lende meg noe lignende om nødvendig. Btw, min er BN68240 misunner BN68535 skiltet...
evi Skrevet November 2, 2013 Forfatter Skrevet November 2, 2013 Ganske simpel løsning, bare pass på hvor du borrer.. Var faretruende nærme noen ledninger som lå skjult under et deksel Knota litt mer med forstilling i dag, skal ut igjen en tur nå straks. Mangler egentlig bare småting og bensinrør så er jeg "ferdig".
evi Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Jeg hater bensinrør! Leste på nettet at bensinrøra oppå tanken på E34 alltid ruster fort.. Bestemte meg for å sjekke det fort. Så fort jeg kom borti det bakerste rett under fangern så begynte det å lukte bensin... Selvfølgelig var bensintanken nesten full, så da blir det stress å droppe den. Utrolig hvor sent det går å tappe 70 liter med hevert. Nå er jeg lei bensinlukta og trengte en pause
sveigis Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Du å dra ,detta blir bra. Ja når jeg ser de bensinrøra,grøsser det inni meg.Akkurat sånn er mine og.Har på følelsen at jeg har en lignende jobb på gang.
Vegardb17 Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Jeg utvikla også hat mot bensinlukt etter jeg skjøta 3 bensinrør! Flaks ikke hele garasja brant ned!
evi Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Var lett å ta ned tanken og skifte røra oppå Har nå demontert bensinrøra hele veien frem, og skal bøye til og forhåpentligvis feste igjen i morgen. Fant ut jeg må bytte ene festet til bakfangeren tho, da det var helt jævlig. Virker som bilen har blitt påkjørt bakfra, eller har rygget på noe på høyre side bak en gang i tiden. Noen bensinslanger der som var produsert i juli 1990, når bilen er produsert i mars 1990, de er hengt opp i strips og andre småting som hinter til det.. I tillegg til at det har fått festet til fangeren til å ruste som faaaaen.. Rust.. De to på toppen har blitt bytta nå. Hvordan venstre fangerfeste ser ut. Hvordan høyre ser ut... Hater den lukta nå ja.. Lukter helt jævlig.
///MPower Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 ang de bremseslangene, så er det jo konen som skal bunne, så at det er synlige gjenger igjen har ikke noe å si. ellers keep up the good work .) evi reagerte på dette 1
Marionette Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Fint med vedlikehold, men det fangerfeste så da ikek noe serlig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå