Gå til innhold

Takza's E34 535i


evi
 Share

Anbefalte innlegg

Vet det er orginal BMW del, men var ettermontert. (LES: Dårlig montert)

 

Det var heller ikke koblet til noe, derfor jeg bestemte meg for å fjerne det.

 

Prøver å få ned vekten på bilen. Tar det litt som det kommer. Er det noe unødvendig som ikke er i bruk så forsvinner det. Driver å vurderer å fjerne AC'n komplett også, da det er en del vekt totalt, og den ikke er i bruk uansett.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er orginal BMW del, men var ettermontert. (LES: Dårlig montert)

 

Det var heller ikke koblet til noe, derfor jeg bestemte meg for å fjerne det.

 

Prøver å få ned vekten på bilen. Tar det litt som det kommer. Er det noe unødvendig som ikke er i bruk så forsvinner det. Driver å vurderer å fjerne AC'n komplett også, da det er en del vekt totalt, og den ikke er i bruk uansett.. :P

Enig,alt som ikke er i bruk er bare å fjerne.Slippe unødvendige feil osv.Hadde gjort det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder enda, men har akkurat vært ute å kjørt BMW for første gang på en god stund.. :D

 

Var en liten bensinlekkasje fordi en slangeklemme ikke satt godt nok, men det ble fiksa fort. Hjulvinkelene er helt på jordet, og bilen blir nok lav nok ja.. :)

 

Var også å hentet meg felger i går. Dekk skal skaffes i morgen, så skal jeg på firehjulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Har fått gjort en del i dag:

 

- Lagt Hakka 7 på vinterfelgene. Endte opp med 235/45/17 round bout, selv om det er 8" foran og 9" bak.. :)

- Sveist på M5 bakpotta. Ble litt sintere lyd. Bra inntrykk så langt. 2x3" utblås

- Hatt firehjulskontroll. Justert hjulvinkler. 1* camber på hver side foran, og 2.5* bak. Alt innenfor mål.

- Delvis montert baksete.

- Undersøkt litt en klunkelyd fra forstillinga. Ikke funnet det enda. Tror kanskje det er leddet fra støtdemper til stabstag.

 

post-60292-0-07545500-1385074917_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Har fått gjort en del i dag:

 

- Lagt Hakka 7 på vinterfelgene. Endte opp med 235/45/17 round bout, selv om det er 8" foran og 9" bak.. :)

- Sveist på M5 bakpotta. Ble litt sintere lyd. Bra inntrykk så langt. 2x3" utblås

- Hatt firehjulskontroll. Justert hjulvinkler. 1* camber på hver side foran, og 2.5* bak. Alt innenfor mål.

- Delvis montert baksete.

- Undersøkt litt en klunkelyd fra forstillinga. Ikke funnet det enda. Tror kanskje det er leddet fra støtdemper til stabstag.

 

attachicon.gif001.JPG

Det ble fint.

Gidder du å ta bilde av eksosen din bak altså stussene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få tatt et kjapt ett når jeg stikker ut i garasjen igjen. Har kaffepause :P

Har skifta motorfester og bytta alle pakningene på servoslangene nå.

Gjenstår å stramme håndbrekk og borre hull i skiltplata foran.. Utgår å ha skiltramme der, når den ikke klarer å matche det lille av 'shark nose' man har på E34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av eksosen. Skal få den blank og fin etterhvert :)

 

post-60292-0-33291400-1385166241_thumb.j

post-60292-0-33450400-1385166267_thumb.j

post-60292-0-12828800-1385166310_thumb.j

 

Godt å se under bilen, og se at ting ser nytt ut! :)

post-60292-0-97777300-1385166346_thumb.j

 

Hmm, synes det har skjedd noen endringer her jeg. Hvem vet, kanskje det kommer flere etterhvert? :ph34r:

post-60292-0-13653500-1385166374_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes eksosen var akkurat passe. Er jo designet for E34 så.

 

Ja, har montert sorte DE lykter. Ble kanskje litt rart på bildet der, men er veldig fornøyd, passet inn ganske bra. Synes at de hvite lyktene var en stor kontrast i forhold til det svarte på bilen, hvis noen skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangerfeste ble bestillt fra Sulland (BMW forhandler), men kan sikkert kjøpes fra GS og Koed om du finner delenummer.

 

Kjøpte bare lykter på koed jeg. Koster litt, men da er de nye og alt jeg trenger følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...