Gå til innhold

E46 facelift coupe

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjor seg engleøyne!

Syns faktisk det ble mye bedre. Ser selvfølgelig bedre ut i mørket, men det ser faktisk ikke stygt ut når eg har på vanlig kjørelys ilag med ringene. (Noe eg var redd for)

Ser det e mange som kjører med "xeon" englelys og vanlige gule lys. Syns det blir litt stygt. Du må nesten ha xeon kjørelys når du har xeon englelys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Se der ja, der var det komt ut bilder av mesteren(meg) som fikser saker og ting! Stoooor takk til Christian :-) Har faktisk ikke sett tråden din før nå, den dukket bare plutselig opp :-P Har du ikke et bilde av bilene våres ilag som du kan slenge ut? Har forøvrig ikke laget min egen lille tråd. Noe jeg burde gjøre siden bilen min er grisefin? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Se der ja, der var det komt ut bilder av mesteren(meg) som fikser saker og ting! Stoooor takk til Christian :-) Har faktisk ikke sett tråden din før nå, den dukket bare plutselig opp :-P Har du ikke et bilde av bilene våres ilag som du kan slenge ut? Har forøvrig ikke laget min egen lille tråd. Noe jeg burde gjøre siden bilen min er grisefin? :-)

Haha tosk! :) Vi har ikke tatt noen bilder ilag endag. Få med ludvigsen, kamera så tar vi noen snapshots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 months later...

Har fått god hjelp av Chrissstian her på forumet og no har han fått oss litt hekta på detailing.

her e værtfall noen noen bilder:

noen produkter:

uqfbt84wa8766nwvr0xv.jpg

50/50 bilder fra begge bilene:

1keeme3ch87rrnlctbho.jpg

wqbmplutna1xlg2b59ix.jpg

xuyn2ew2nkruwgb90stq.jpg

Diverse før og etter bilde:

59iembyowt5accdt30j7.jpg

7ayr8sfp9e4g0rt9zziw.jpg

I tilleg har eg fått montert lippe på bakluka:

37nuruqpj4v1tndgd8cm.jpg

n6nmabrob0d5wf7wpwwo.jpg

Og ringer i speedometeret:

e6rwr5vr75vnf3vfdhmx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...