haybimmsen Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Gjor seg engleøyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Gjor seg engleøyne! Syns faktisk det ble mye bedre. Ser selvfølgelig bedre ut i mørket, men det ser faktisk ikke stygt ut når eg har på vanlig kjørelys ilag med ringene. (Noe eg var redd for) Ser det e mange som kjører med "xeon" englelys og vanlige gule lys. Syns det blir litt stygt. Du må nesten ha xeon kjørelys når du har xeon englelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hehe.. Se der ja, der var det komt ut bilder av mesteren(meg) som fikser saker og ting! Stoooor takk til Christian Har faktisk ikke sett tråden din før nå, den dukket bare plutselig opp Har du ikke et bilde av bilene våres ilag som du kan slenge ut? Har forøvrig ikke laget min egen lille tråd. Noe jeg burde gjøre siden bilen min er grisefin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hehe.. Se der ja, der var det komt ut bilder av mesteren(meg) som fikser saker og ting! Stoooor takk til Christian Har faktisk ikke sett tråden din før nå, den dukket bare plutselig opp Har du ikke et bilde av bilene våres ilag som du kan slenge ut? Har forøvrig ikke laget min egen lille tråd. Noe jeg burde gjøre siden bilen min er grisefin? Haha tosk! Vi har ikke tatt noen bilder ilag endag. Få med ludvigsen, kamera så tar vi noen snapshots. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ja joda, var det da.. Og det var nå dette været og dette tiltaket til og i det hele tatt gidde og kjøre helt dit for og ta noen bilder Får vel rygge bilen opp i skauen en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hvor e egentlig denne "berømte" plassen ? vi får ta oss en tur på brandsøyåsen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 hehe, jepp. Montert AUX = av deg og Xeon kitt i langlys, så kommer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 lenge siden oppdatering no, har fått monetert AUX: Montert xeon i langlys: Før: Etter: 50/50: Her e koblinga med ballast: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har fått god hjelp av Chrissstian her på forumet og no har han fått oss litt hekta på detailing. her e værtfall noen noen bilder: noen produkter: 50/50 bilder fra begge bilene: Diverse før og etter bilde: I tilleg har eg fått montert lippe på bakluka: Og ringer i speedometeret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Montert svart grill: Noen snikbilder av de nye felgene til christian: har også kjøpt meg nye sommerfelger. Noen som kan tippe hva eg har kjøpt ? Kan si så mye som at det e 19, ikke BBS LM, men er veldig vanlige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Du har gjort noen pene oppgraderinger som gjør "det lille ekstra". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Takk for det awt! tok tipsene fra deg og Lars. Er redd bilen blir skyhøy med 19tomsa, men det får vi se neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Vi får dele på tråden, snart mer bilder av jeka mi her enn din, njehe! På ene bildet av min oppi her så ser det ikke ut som felgene er 19", og den jævla lilla fargen bilen får med det elendige mobilkameraet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Blir bra dette! Kjekt med detaling når en får til slik som her! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå