runeaga Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Var og benket og mappet min e30 325ix touring 89 modell i dag, Fekk allt perfekt når den var i dynapacken, og så var den nesten tom for bensin so då gav me oss og allt var bra. Sleppte bilen ner kjørte på essoen og fylte, og så på prøve tur. Å då gjekk den for magert og fekk ikkje nokk bensin. Eg sjifta bensin filtere rett itte tanken men blei ikkje forskjell, nåken tips te nåke eg kan prøva ? Takker for svar Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
Alpejohn Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ville dratt tilbake til dem som mappa den og sagt at dem ikke var ferdig likavel, og eventuelt spurt om hjelp.
SSM Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Bare til å ta en telefon til Jarle, han fikser det nok lett for deg Hvor mye ble det på navene?
runeaga Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Fant ut av det va lekasje på ein slange rett etter pumpa oppi tanken, men fikk fiksa det og fikk komme tilbake å mappe litt till for samme pris Stord bil teknikk er vartfall til og annbefale, gode priser og veldi bra service og hjelp va vell 270 eg fekk på navo, plenti fornøyd me da berre 18,5 år so får holda for meg i føste omgong Nåken som veit kor stort prosent tape frå motor og ner te navo e på ix'ane sonn ca?
Ballder Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Vet ikke hvor mye tap det er, men vil bare tipse deg om og bruke bilen fornuftig. E30 IX med litt krutt i tåler IKKE riv og røsk kjøring. Da ender du fort opp med glatte splines på drivaksler foran.
SSM Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Nåken som veit kor stort prosent tape frå motor og ner te navo e på ix'ane sonn ca? Mer enn vanlig E30 i hvert fall, det sies at det er en del. Hvor mye NM hadde du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå