scoot Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Gud jeg elsker dette karroseriet, nydelige linjer på den bilen her.
635csi Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Sikler nok litt på noen grommere hjul ja... BBS RS er jo en sikker vinner, men finnes det andre klassikere som kler denne?? Skrudde Hartge og Ac Schnitzer blir jo aldri feil på E24. Evt. Hamann Pg1 Felger er riktignok smak og behag, så det finnes ingen fasit. Du kan jo starte med å kikke litt på galleriet her inne og se om du finner noe du liker: http://www.bigcoupe.com/
Stephan.s Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Se her ja. Her skal det følges med. Alt for få e24 her som Hafsmo sier Hvor fant du denne? Ser ut som et bra eksemplar.
Simon-82 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Styra på du ser ej Blir vel bra til slutt dinne også skal du sjå
Jås Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 E24 har nydelige linjer ja, har drømt om en slik leeenge! Desverre var denne langt fra så bra som jeg håpte på, men skal få bil av den igjen! Men må ta det litt i rykk og napp da jeg verken driter penger eller har overflod av tid... Mange gode forslag på felger! Har såvidt kikka på hamann, og alpina er nydelig på disse. Får se hva som dukker opp, tråler nettet jevnlig... Men har vel egentlig litt andre ting som er viktigere først... Ja Simon, hadde glemt hvor mye arbeid som var med e21´en, så kjøpte meg et prosjekt til...hehe... Du tar vel karosserijobben på denne også når den tid kommer?..
Simon-82 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 E24 har nydelige linjer ja, har drømt om en slik leeenge! Desverre var denne langt fra så bra som jeg håpte på, men skal få bil av den igjen! Men må ta det litt i rykk og napp da jeg verken driter penger eller har overflod av tid...Mange gode forslag på felger! Har såvidt kikka på hamann, og alpina er nydelig på disse. Får se hva som dukker opp, tråler nettet jevnlig... Men har vel egentlig litt andre ting som er viktigere først... Ja Simon, hadde glemt hvor mye arbeid som var med e21´en, så kjøpte meg et prosjekt til...hehe... Du tar vel karosserijobben på denne også når den tid kommer?.. Jepp...ej stille en mann
Østgaard Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Dette kan ikkje bli anna en bra kjenne ej dej rett;) Ska fylle me her:)
asv Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Hva felger angår, så kler vel alt den smukke Men noe klassisk er jo å foretrekke. BBS RS blir aldri feil på e24, men f.eks hartge og acs blir ikke feil det heller! Skal du beholde originalfargen? Synes det er en farge som kler e24 veldig bra vertfall
aina Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Ej ville egentlig ha en raud e24, men fargen på dinna va utrulig fin! So den blir nok beholdt
Larsegutt Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gratulerer med ny bil til både deg å Aina Blir bra dette her! Alpina er absolutt ikkje feil her
aina Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Gratulerer med ny bil til både deg å Aina Blir bra dette her! Alpina er absolutt ikkje feil her Takk Takk Alpina felga utgår (nme fare for å bli bannlyst frå bimmers her)!! Hehe!
Larsegutt Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Det er en smak sak, så hva andre sier betyr ikke sååå veldi mye BBS CH ?
eeikenes Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Disse hartge felgene synes jeg passer som et skudd på e24! Ellers får du ha lykke til med oppussinga. Og som alle andre har sakt, nydelig bil
635csi Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Disse hartge felgene synes jeg passer som et skudd på e24! Ufattelig korrekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå