Pal Ostgard Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Jeg ville gått for en litt lysere gråfarge på senteret og polerte ringer.. Ellers må jeg si meg enig med mange andre her at E24 har et fantastisk fint karrosseri. Håper denne er en av flere biler her på Bimmers jeg får sett live en gang i fremtiden. Ser veldig bra ut!
Jås Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Da har 635'en bytta plass med e21'en! Nå skal denne få litt omsorg..
Mjørgen Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Digger begge bilene dine og D du gjør med de:) følger med deg! Men du må skaffe deg veteran skilter på de!
Jås Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Ja skulle hatt noen mer tidsriktige skilter! Den oppfører seg merkelig når jeg skal starte den nå,helt plutselig. Det er såvidt den drar rundt,og viskeren starter.... Noen som har tips til hva som kan være galt? Batteriet var nytt ifjor,og er topplada. Mistenker jordingsfeil eller dårlig startmotor,men skjønner ikke hvorfor viskeren slår inn...
Jås Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Startproblemet er løst,det var batteriet som var gåent etter under 1 år. Fikk nytt på garanti. Om noen har eller vet om komplett listverk til denne bilen er jeg veldig intr.. trenger også nyrer i god stand.
sveigis Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Perfekt e24 med rett farge og rette felg !! Akkurat sånn jeg ville hatt den.
Jås Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Perfekt e24 med rett farge og rette felg !!Akkurat sånn jeg ville hatt den. Fikk lufta seg litt i godværet..: Tilbake på plass: Har en pakke på tur nå med masse klips og småtterier såpass lister etc kan komme på plass.. om noen har/vet om lister i bra stand er jeg intr!
diohrvik Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 pew! begynte å lure på om listene var fjernet, og listhull sparklet igjenn. så nesten sånn ut på bldende får denne se noen treff i sommer da ?
Jås Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 pew! begynte å lure på om listene var fjernet, og listhull sparklet igjenn. så nesten sånn ut på bldende får denne se noen treff i sommer da ? Neinei,må ha lister... regner med pakken dukker opp imorgen,så da kommer de sikkert på. Vil helst ha nye, men økonomien strekker ikke til nå,og bilen skal vertfall på 1.maitreffet til ccn møre og romsdal. Så får vi se om den dukker opp på flere..
Jås Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Ja da har siste klips komt i posten,og bilen er "ferdig"... Myyye en kan sette fingeren på men den er vertfall godt brukendes,og i mine øyne ser den ok ut. Noen bilder: Kjørte bilen til lagring igjen,og kan ikke si annet en at våren må komme fort!
Pedi Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 TAKK.... For at du fikk listene på... Nå ble den jaggu flott!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå