Pyrox Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Heisann! Er ny her på forumet og har nettopp gått til innkjøp av min første bil. Tittet først på audi a4 1.8t, men ble omsider frarådet en slik bil og gikk heller til innkjøp av en bmw e39. Har hatt lappen siden november 2011 og har vært på utkikk etter bil helt til nå nylig Mine krav var: -Rustfri -Svart skinn interiør -Km stand under 200k -Bra pris -Mye utstyr -Pen lakk -Eu godkjent lenge Har med andre ord letet lenge og fant til slutt en perle Bilen er en 520 2.2 med 170 hk og en km stand på 190k Er veldig fornøyd så langt. Den er helt fri for ulyder, stiv og fin, pen i lakken og bortimot rustfri! Siden dette er min første bil, har den greit med power. Ble faktisk overrasket over effekten og lyden. Herlig lyd av rekkesekseren på høye turtall Men går vel ikke lange tiden før jeg er vant til den! Planer for bilen -Nytt anlegg, det orginale gjør meg hovegalen! -19 sommerfelger -Xenon i kjørelys -10 watts led Angel eyes -Ny lyddemper (for litt mer lyd) -M fanger Bare til å komme med kommentarer og forslag til hva som kan gjøres Men ha i baktanke at jeg har et "student" budsjett! Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ser bra ut dette. Gratulere med kjempebil, du kommer garantert ikke til å angre. Kjørekomforten i E39 er kjempefin synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Gratulerer ja fin bil, for guds skyld ikke bytt lykter liker planene dine også, senk må du vertfall ta med på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 syntes faktiskt den fangeren va pen.. så om du vil ha en pen bil billigt. så ville eg kjøpt meg et sett senke fjøre 1500-2500kr å evt kjikka etter noen greie hjul senk å felg er halve bilen så ud så fangeren va fri for skader. så ville tenkt meg to ganger om før eg skifta te m-fanger.har selv skiftet. men va sår i mine orginale behold lykter å crom å sats på noen blanke hjul.. så ud så et godt emne.herlig lyd i bmw sine sexerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36power Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Fin bil! prikk lik min jo! bare du har skinninteriør! lucky! Behold oransje blinkers ja! skill deg ut fra alle andre de skal jeg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Jeg skal ikke bytte ut lyktene! Som sagt over, orange blinkers kler svart bil Min første prioritering er anlegg. Deretter kommer felger. Har leitet litt på ebay og fant følgende: http://www.ebay.com/itm/BMW-5-Series-E3 ... 053wt_1037 Noen her inne som har erfaring med denne spilleren? Enkel å montere? Har og sett på en dyrere versjon, dynavin. Hva ville dere ha valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Da har jeg kjøpt meg sommerfelger Gikk for gs sine 19 silver edition 2 Den fikk og en grundig vask og polering Ser bildene ligger 90 grader feil.. hvordan fikser jeg dette? Beklager dårlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Har kjørt bilen 280 mil nå, og i går når jeg skulle på trening merket jeg at den vibrerte + at den gikk veldig hakkete, underveis kom det og et gult motorlys nede til venstre i dashen. Skal nevnes at motor ikke ble skikkelig varm på den lille turen (ca en km) men den har ikke "harket" slik før, selv om den har vært kald. I dag startet jeg den opp og hørte på motoren, virker som det kommer noen skravle/tikke lyder fra de bakerste sylinderne. Så ja, hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 swirl flaps som har løsnet kanskje? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 swirl flaps som har løsnet kanskje? heh Er ikke sånt på bensin motor. Kansje defekt coil eller vann som ligger nede i plugg hullet. Ta ut feilkode så får du meir nøyaktig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Her ser dere bilde av lyset rett under bensinmåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Sorry, blingsa, trudde det var diesel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Bare å få tatt diagnose, umulig å si noe uten det Bor du i nærheten av Skien/Porsgrunn kan jeg ta det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 swirl flaps som har løsnet kanskje? heh Er ikke sånt på bensin motor. Kansje defekt coil eller vann som ligger nede i plugg hullet. Ta ut feilkode så får du meir nøyaktig svar. Ikke gale, ser ut som du har rett, det vil jeg si er utrolig bra med tanke på hvor lite informasjon jeg har postet! Har hatt bilen på diagnose i dag Viste seg at den fusker på femte sylinder! Så regner med det er coilen/plugghetten eller pluggen som har tatt kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 kjedlig at slikt skal skje så tidlig, men flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå