Pyrox Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Jepp, ble litt satt ut kan du si! Men er tross alt en gammel bil som har gått noen km Håper virkelig den oppfører seg fint videre slik at BMW lever opp til forventningene jeg har forestilt meg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Nydelig bil! Virker som den har hatt godt stell iforhold til km, det må du også fortsette med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Heisann! Utrolig lenge siden jeg har oppdatert tråden nå! Har ikke gjort stor med bilen siden jeg fikk den. Hovedgrunnen til det er at jeg lenge har hatt og fortsatt har en dyp trengende lyst til å gå til innkjøp av e60. Derfor har jeg heller lagt meg i hardsparing istedenfor å bruke mye penger på e39'en! Slenger ut noen bilder av det jeg har gjort Trekt alle lister med carbon folie. Montert chrome ringer i instrumentpanelet 10 watts led angel eyes. Fjernet rust fra bremser. (før) (etter) Nå heller jeg mot å heller beholde e39'en. Så kan hende den får seg mye knask fremover Lurer forøvrig på en ting, jeg har avtagbart hengerfeste og PDC. Hvordan er det å montere M-fanger bak med tanke på dette? Trenger jeg kun diffusor med lokk? Frister også veldig med doble rør på begge sider, men har hørt dette ikke er mulig med hengerfeste? Bilen har også fått seg en velfortjent service hvor det blir skiftet til skikkelig olje og oljefilter (castrol 10w60) som gs anbefalte. Byttet også alle plugger og vips motorlyset forsvant Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Du får M-fanger og lister med hull for PDC, husk å se spesielt etter det. Selve fanger er ikke forskjellig til bil med eller uten hengerfestet. Det er selve kula som er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Det har seg slik at jeg må ta av et deksel på selve hengeren og presse kroken vannrett inn. Forestiller meg at diffusoren til M-fanger blir i samme høyde hvor jeg har feste til kroken! Tror jeg skal ta turen til GS og forhøre meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben007 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Denne er orginal høyde? Sitter å vurderer hvilke strl jeg skal ha på sommerfelgene på min. Men har ikke lyst på senk pga dårlig veier og kjørekomfort, syns felgene kledde bilen bra og det ser ut som den er orginal høyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Hjelper nok deg lite med svar nå, men ja! Det er original høyde på bilen Hva tror dere om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43930565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Trenger litt hjelp! Har hatt bilen i snart to år nå, og er strålende fornøyd Men nå i den siste tiden har jeg fått en vannlekkasje inn i bilen. Dette skjedde etter jeg hadde den på verksted hvor det ble rettet opp noen bulker i dørene på passasjer side. Det har seg slik at når bilen står i oppoverbakke samler det seg en liten dam bak passasjer stolen. Sjekket fuktsperren mellom dør og dør panel, denne var løsnet. Har fått fikset det. Men kan ikke forstå at det skal lekke inn i bilen av den grunn? For meg ser det ut som at det lekker ned i kanalen. Hvordan får jeg vannet ut av kanalen? Er rettere sagt forvirret og håper noen der ute kan komme med et oppklarende svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Trenger litt hjelp! Har hatt bilen i snart to år nå, og er strålende fornøyd Men nå i den siste tiden har jeg fått en vannlekkasje inn i bilen. Dette skjedde etter jeg hadde den på verksted hvor det ble rettet opp noen bulker i dørene på passasjer side. Det har seg slik at når bilen står i oppoverbakke samler det seg en liten dam bak passasjer stolen. Sjekket fuktsperren mellom dør og dør panel, denne var løsnet. Har fått fikset det. Men kan ikke forstå at det skal lekke inn i bilen av den grunn? For meg ser det ut som at det lekker ned i kanalen. Hvordan får jeg vannet ut av kanalen? Er rettere sagt forvirret og håper noen der ute kan komme med et oppklarende svar Har du takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Da vil jeg tro dreneringen din fra takluken er tett siden du sier fuktsperren er tett og fin. Da samler vannet seg oftest bak ved mattene og noen ganger under baksetet (som man ikke ser uten og løsne sete og se) Det renner da nedover lang siden av setet bak rund ved belte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Flott bil du har her Lysten på et ///M-tech ratt. Har et liggende da det ikke passet min preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Hadde for øvrig samme problem på min og sjeket dørene og pakninger å alt ved å legge do papir mellom for å sjekke om det ble ble vått, men nei. Så fikk jeg tips om takluke dreneringen som er gjenganger på BMW og fikk tørket bilen og ventet på stor regnskyld og den kom. Her ser du jo tydelig hvor vannet renner, mellom skjøten og nedover beltet og samlet seg både under setet og ved matten: Bak airbag dekselet ligger slangen som var tett, samler seg drit der overtid. Tok den av og blåste den ren og la den litt i kokende vann, etter det aldri en dråpe Du må nok løsne litt av taket for å finne denne, m,en det er en enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Takk for svar Fuktsperren mellom dør og dør panel var løsnet. Dør panelet var også blitt mykt av fukten/vannet. Men skjønner ikke hvordan det kan renne inn i bilen av den grunn? Renner jo ned i kanalen såvidt jeg har forstått. Og hvordan får jeg vannet ut av kanalen? Hører det skvulper litt av og til. Burde vel hatt rennemerker hvis det er fra taket vannet kommer? Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Skvulpelydene du hører kommer nok mest sannsynlig fra tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå