Gå til innhold

Prisevaluering av min 325ix coupe


Tuborgs
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen ute en stund nå, mange som tar kontakt men ingen som ser ut til og gå hele veien. Har jeg bommet totalt på prisen ? Jeg har isåfall hatt over 30 interriserte. Har minka prisen fra 30k til 22hbo. Er jeg helt på bærtur? eller er bilen vært mindre en hva jeg tror? mange andre biler som er i mye verre stand som går for samme prisen.

Link til salgsannonse: viewtopic.php?f=38&t=218811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen generelle tips er vell å få tatt noen bedre bilder, ta deg heller en tur ned på kaia en dag det er sol elns. Hiv i originalstolen og få orden på ledningene der cd spiller skal stå. Hadde heller ikke skada å plukka bort smilyen. Får somregel ganske bra timebetaling dersom man bare tar seg en dag og reparerer ALT av slike småfeil man alltid utsetter :)

Virker som så lite, men gode bilder gjør lett forskjellen på om folk bestemmer seg for å ringe eller ikke. Er nesten farlig å legge seg for lavt i pris også må du huske, folk blir lett paranoide da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen generelle tips er vell å få tatt noen bedre bilder, ta deg heller en tur ned på kaia en dag det er sol elns. Hiv i originalstolen og få orden på ledningene der cd spiller skal stå. Hadde heller ikke skada å plukka bort smilyen. Får somregel ganske bra timebetaling dersom man bare tar seg en dag og reparerer ALT av slike småfeil man alltid utsetter :)

Virker som så lite, men gode bilder gjør lett forskjellen på om folk bestemmer seg for å ringe eller ikke. Er nesten farlig å legge seg for lavt i pris også må du huske, folk blir lett paranoide da :)

okey takk for tips, bilen ser så utrolig mye finere ut på sommerfelger en på de stygge vinterhjula ser du :lol: sommer dekkene må byttes så vil ikke kjøre med de. men jeg skal prøve og ta noen nye bilder, ta bort smilyen kan være lurt ja. takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 27 for min 325iX for litt over ett år siden, så det kan ikke være umulig å få 22 for denne :)

Ta bedre bilder, å kanskje fjerne det falske 325 iX Merket du har på bakluka, det ser så veldig billig og harry ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...