Gå til innhold

523ia vil ikke i park. starter ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen vil ikke i park, men drive å revers virker.

Problemet oppstår kun av og til. lyser ikke p iinstrumenteog får ikke startet bilen når problemet er der.

Kan det være en føler?

Skrevet

Ok, men kunne gjerne tenkt meg å bli kvitt problemet helt ved å bytte delen som lager problemet. noen som vet hva som lager det?

Skrevet

Kan bare være girspaken som er problemet. Hvis "pinnen" inni har knekt, så vil den nok ikke gå i park.

Skrevet

går ikke girspaken fysisk inn i park, eller registrerer den ikke at du setter den i park? kan jo være noe med girkula som han sier over. prøv å dra den av

Skrevet

den registerer det ikke. Når jeg setter den i park lyser det ikke på P i instrumentet. drar jeg den til D eller R så lyser det.

Skrevet
Tipper det er sensoren rundt girstanga som fusker :)

Er det bare å ta av plata rundt girstanga for å komme til?

Jeg har vært nedi der mange ganger, men aldri rota med bryteren, men ha du tar tak nedi mellom stanga og plata rundt, og tar tak under plata og drar opp, da skal den løsne. :)

Skrevet
Opp! Er på jobb nå og bilen gikk såklart ikke i p nå så blir vel et helvette for å få den igang..

Tror du skal få starte den som normalt i Nøytral også....

Skrevet
Opp! Er på jobb nå og bilen gikk såklart ikke i p nå så blir vel et helvette for å få den igang..

Tror du skal få starte den som normalt i Nøytral også....

Glemte å nevne at problemet også gjelder nøytral

Skrevet

har fått høre av bmw mekanikere at det er skifteren inni bilen eller girvelgeren op ventre side av kassen..

Er det noe måte å lure bilen til å tro at den står i park da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...